خرید پتو مسافرتی

خرید پتو مسافرتی در این مرکز انجام می گیرد. پتو های مسافرتی از جمله پتو های پر کاربرد و سبک در بین تمامی انواع پتو ها به شمار می رود.پتو های مسافرتی در بسته بندی های فشرده و در قیمت مناسب عرضه می گردند.

کاربرد پتو مسافرتی

همان طور که از نام پتو مسافرتی مشخص است این پتو محصولی مناسب برای استفاده در سفر می باشد. پتو های مسافرتی را به غیر از سفر در تمامی اماکن دیگر می توان  استفاده نمود. پتو جز کالای خواب به شمار می رود و در بیش از نیمی از عمر ما انسان ها این محصول استفاده می شود. بنابراین باید در انتخاب پتو دقت نمایید.

خرید پتو مسافرتی

ویژگی پتو مسافرتی

پتو های مسافرتی از جمله پتو های پر کاربرد به شمار می رود که در بند بالا تا حدودی از کاربرد های این نوع پتو گفته شد. پتو های مسافرتی از وزنی سبک برخوردار هستند. این نوع از پتو ها در بسته بندی های فشرده تهیه می شوند. پتو های مسافرتی از پتو های بسیار محبوب در بین افرادی که زیاد سفر می کنند هستند.

خرید پتو مسافرتی

کیفیت پتو مسافرتی

پتو های مسافرتی در وزن سبک و ابعاد مناسب در بسته بندی های فشرده تهیه می گردند. کیفیت پتو های مسافرتی نسبت به سایر پتو ها پایین تر است اما بسیار مناسب برای استفاده در سفر است. این حوله در کیفیت و جنس مرغوب هم تولید می شود اما دیگر سبکی و ابعاد متناسب را نخواهد داشت.

خرید پتو مسافرتی

تولید پتو مسافرتی

پتو های مسافرتی در انواع طرح ها و رنگ ها تهیه و تولید می شوند. این پتو ها در ایامی مانند: عید نوروز، تعطیلات  و یا فواصلی مانند: تابستان که حجم سفر ها افزایش می یابد با فروش بالا مواجه می شوند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده تولیدات این نوع پتو را افزایش می دهند تا پاسخگو نیاز مردم باشند.

خرید پتو مسافرتی

قیمت پتو مسافرتی

پتو های مسافرتی به دلیل کیفیت و جنسی که دارند از قیمت بسیار ارزان و مناسبی برخوردار هستند. در فواصل و ایام تعطیلات و مسافرت این نوع از پتو ها با کاهش قیمت رو به روی می شوند.

خرید پتو مسافرتی

خرید پتو مسافرتی

پتو های مسافرتی را می توانید از مراکز فروش پتو در سراسر شهر تهیه فرمایید. شرکت زرین پتو با ارایه بهترین خدمات و سرویس دهی همراه با تضمین توانسته سایت های اینترنتی تعبیه نماید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را با خیال آسوده خریداری نمایید.

خرید پتو مسافرتی

صادرات پتو مسافرتی

ما مفتخریم در عرصه صادرات پتو به تمام نقاط جغرافیایی رشد و پیشرفت چشم گیری داشته باشیم. شرکت زرین پتو هر ساله نیمی از صادرات پتو کشور را بر عهده گرفته از جمله کشور های صادر کننده محصولات: کربلا، عراق، روسیه و غیره… را می توان نام برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما