لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی

لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی در این سایت اینترنتی موجود می باشد . فروش پتو های حوله ای مسافرتی را قادر هستیم با توجه به لیست قیمتی که در سایت های فروش اینترنتی ارائه می دهند خریداری نماییم. برای انتخاب محصول ایده آل خود از بین کالاهای درجه یک می توانید محصولات زرین ساپ را بررسی کنید.

پخش عمده انواع پتو های ایرانی

پخش عمده انواع پتو های ایرانی

پخش عمده انواع پتو های ایرانی در مدت زمانی ناچیز به همه نقاط صورت می گیرد. پتو کالایی در رده های مختلف اعم از:

  • پتو های مسافرتی
  • پتو های سربازی
  • پتو های نمدی
  • پتو های پشمی
  • پتو های دو لابه
  • پتو های ژله ای
  • پتو های پلنگی
  • و سایر مدل ها تهیه و تولید و به بازار عرضه می شود.

 

لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی

لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی

لیست قیمت پتو حوله ای مسافرتی را با بررسی از چن سایت اینترنتی می توانید جویا شوید. اگر شما از چندین مرکز خرید لیست قیمت های روز را تهیه کنید و سپس هزینه های درج شده توسط زرین پتو را در نظر بگیرید شاهد اختلافات پر رنگی خواهید بود. حال شما به عنوان یک خریدار در این سایت اینترنتی هستید می توانید تفاوت این گروه تولیدی را با دیگران مقایسه کنید.

 

 

تولید کننده پتو مسافرتی تک نفره

تولید کننده پتو مسافرتی تک نفره

تولید کننده پتو مسافرتی تک نفره بر اساس استاندارد های وزنی و ابعادی توسط زرین ساپ صورت میگیرد. پتو که یکی از کالاهای مورد نیاز انسان می باشد باید از بهترین نوع باشد. برای اینکه یک محصول بهترین باشد باید از مواد اولیه بهتری استفاده شود. زرین پتو با ترکیب کیفیت های زبانزد و زیبایی از جانب طرح ها و رنگ سبب تشکیل محصولات فوق العاده شده است. همه ما می دانیم که مسئله آسانی نیست عرضه محصولات به جای جای کشور ولی ما موفق شده ایم، ولی لازم به ذکر است که توانسته تولید و عرضه محصولات، این  حیطه سخت را به بهترین شکل ممکن به جا آوریم. لیست قیمت پتو های متنوع را از ما جویا شوید آن هم فقط با یک تماس…

 

 

قیمت پتو مسافرتی

قیمت پتو مسافرتی

پتو مسافرتی به صورت پتو مسافرتی کودک، تک نفره ،دونفره ،ژله ای، دو رو ، تک رو تولید می گردد هر کدام از این انواع مختلف پتو های مسافرتی قیمتی متفاوت تر دارند و شما مشتریان عزیز می توانید هر گونه اطلاعاتی را در راستای قیمت دقیق انواع پتو های مسافرتی در مجموعه زرین به شیوه اینترنتی مطلع شوید .اطمینان داشته باشید که قیمت های پتو مسافرتی در مجموعه زرین کاملا ارزان و مقرون به صرفه می باشد و خرید عمده آنها برای تمام فروشندگان پتو در کشور سود آور است .

 

بهترین مارک پتوی مسافرتی

بهترین مارک پتوی مسافرتی

پتوی مرغوب پتویی است که بتواند در هوای سرد کاملا موثر عمل نماید و خاصیت گرما بخشی بالایی داشته باشد .هم چنین پس از چندین بار استفاده و شست و شو الیاف و رنگ آن دچار تغییراتی نگردد و هیچ گونه پرزدهی و آسیب در الیاف آن مشاهده نشود .تمام این ملاک ها در پتو های مسافرتی مجموعه زرین یک جا جمع گشته اند به همین دلیل پتو مسافرتی زرین به عنوان بهترین مارک پتوی مسافرتی در کشور شناخته شده است که حجم استاندارد و ضخامت مناسب آن همراه داشتن پتو مسافرتی را در زمان مسافرت آسان تر کرده است .

 

 

 

خرید پتو مسافرتی

خرید پتو مسافرتی

امروزه اغلب خیاطی ها و تولیدی های موجود کشور نسبت به خرید پتو مسافرتی به صورت متری اقدام می نمایند تا خود با طراحی های مناسب و مد نظر بتوانند به تولید پتوی مسافرتی مرغوب بپردازند .این شیوه از خرید بسیار مقرون به صرفه می باشد چون به هیچ عنوان قیمت پتو مسافرتی متری با پتو مسافرتی ساده قابل مقایسه نیست .مجموعه تولیدی زرین امکان خرید پتو مسافرتی متری و هر نوعی از پتوی مسافرتی را به صورت عمده و با تیراژ بالا از طریق سایت اینترنتی به وجود آورده است .

 

 

 

 

پتو های ژله ای

پتو های ژله ای

در کنار پتو های مسافرتی ژله ای پتو های مسافرتی هستند که جنس شان همانند حوله می باشد. این پتو ها در اندازه ای هستند که برای مسافرت مناسب باشد و سبک و جاگیر نباشد. این پتو ها با قیمت های مختلفی برای فروش عرضه می شوند و در لیست قیمتی مشخص ارائه می گردند.

سایز پتو های تولید شده ایرانی

سایز پتو های تولید شده ایرانی

معمولا سایز پتو های دو نفره ۲۴۰x۲۲۰ یا ۲۴۰x۲۰۰ سانتی متر و سایز پتو های یک نفره ۱۶۰x۲۲۰ و ۱۵۰x۲۲۰ سانتی متراست.سایز پتوهای کودک هم بین ۸۰x۱۱۰ و ۱۱۰x۱۴۰ سانتی متر است. پس قبل از خرید درباره سایز پتو مطمئن شده و پتوی مناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

تولید پتو

تولید پتو

پتو وسیله ای برای خواب و آرامش خواب انسان ها می باشد پتو ها درانواع مختلفی تولید می شوند . در فصل زمستان به دلیل سرما فروش پتو ها افزایش می یابد . پتو ها درکیفیت های متفاوتی به دست شرکت های تولید کننده تولید می شوند.

خرید و فروش پتو

خرید و فروش پتو

پتو در همه فواصل به جز زمستان ها و فصل سرما تقریبا قیمت ثابتی دارد. شرکت تولیدی پتو زرین ساپ سایت های اینترنتی معتبری را فراهم کرده تا خریداران عزیز در کم ترین زمان ممکن به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را پس از بررسی قیمت تهیه و خریداری نمایند.

 

ویژگی پتو های مسافرتی

ویژگی پتو های مسافرتی

پتو های مسافرتی غالبا در ابعاد کوچک تولید می شوند . جنس پتو های مسافرتی از الیاف مصنوعی نیز است به همین دلیل بعد از مدتی استفاده از این نوع پتو پرز می دهد اما تنها گزینه مناسب و سبک برای استفاده درسفر ها است. پتو های مسافرتی یکی از محبوب ترین نوع پتو ها می باشد که همه افراد بدون استثنا یکی از آن را در منزل دارند.

 

پتو مسافرتی تک رنگ

پتو مسافرتی تک رنگ

سلیقه های متفاوت افراد در زندگی موجب می شود که هر فردی ،رنگ پتوی مورد نیاز خود را متناسب با سلیقه انتخاب نماید  .عرضه پتو مسافرتی تک رنگ در طیف های رنگی خاص موجب شده است که افراد ساده پسند بتوانند محصولی مرغوب خریداری نمایند و از آن نهایت بهره را برند .پتو مسافرتی تک رنگ در مجموعه زرین به صورت عمده خریداری می شود که قیمت ارزان این محصول متناسب با بودجه تمام افراد می باشد  بنابراین میزان بهره مندی افرادی از هر طبقه اجتماعی از این محصول مرغوب یکسان است .

 

 

 

 

 

 

 

 

پتو مسافرتی ژله ای

پتو مسافرتی ژله ای

پتو مسافرتی ژله ای به نسبت پتو مسافرتی ساده حجم کوچک تری دارد و امکان حمل آن به دلیل طراحی خاص به راحتی ایجاد گشته است .پتو مسافرتی ژله ای در اکثر کیف های مسافرتی کم ترین فضا را اشغال می کند و می توان از جنس مرغوب و درجه یک این محصول در زمان استفاده به میزان قابل توجهی لذت برد .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما