خرید پتو سربازی با ارزان ترین قیمت

خرید پتو سربازی از طریق سایت های معتبر مناسب ترین و سریع ترین روش خرید می باشد که مشتریان از این طریق با صرف کمترین زمان می توانند سفارش خود را به شکل آنلاین به ثبت برسانند و در کوتاه ترین زمان با مناسب ترین قیمت دریافت کنند. خرید های مقرون به صرفه در انتظار شماست اگر با زرین پتو همراه شوید.

صادرات پتو سربازی

صادرات پتو سربازی

شرکت زرین ساپ مفتخر است که در صنعت صادرات پتو به تمام نقاط جغرافیایی رشد و پیشرفت بسیاری داشته است.هر ساله با آغاز فصل سرما و ایام محرم صادرات پتو را آغاز کرده و به کشور هایی همچون عراق صادر می کند.صادرات این قبیل محصولات اهمیت زیادی برای تولید کننده و کشور زمینه ساز می شود.

 

 

خرید پتو سربازی با ارزان ترین قیمت

خرید پتو سربازی با ارزان ترین قیمت

خرید پتو سربازی با ارزان ترین قیمت های ممکن این امکان را برای خریداران فراهم می نماید تا بتواننند محصولات ایرانی و اصیل را  شرایط مناسب تری تهیه کنند.

تولیدی های متنوعی در جای جای کشور دایر می باشد که هر کدام به نحوی چرخه تولید خود را به روال رسانده اند.

امروزه زرین پتو با عرضه محصولات متنوع از دسته بندی های مختلف خدمت رسانی های زیادی را به جای جای کشور رسانده است.

تولید و فروش محصولاتی چون:

  • پتو مسافرتی
  • پتو نمدی
  • پتو سربازی
  • پتو ژله ای
  • پتو مینک
  • و دیگر محصولات متنوع توسط این گروه تولیدی صورت میگیرد.

تولید پتو سربازی ایرانی

تولید پتو سربازی ایرانی

پتو سربازی یکی از انواع پتو می باشد که در صنعت تولید پتو ایرانی به شکل کاملا خودکفا تولید می شود و در بازارهای فروش داخلی عرضه می گردد.پتو سربازی ایرانی که عموما در خوابگاه های سربازی (سربازخانه ها)، پایگاه های نظامی و … مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای طراحی می شود که با شرایط مختلف آب و هوایی سازگار باشد و بهترین شرایط دمایی را در هر منطقه ای با هر دما برای فرد فراهم آورد.

 

 

فروش پتو سربازی

فروش پتو سربازی

فاکتور قیمت برای مشتریان همواره از فاکتورهای اساسی در خرید می باشد لذا تولید کنندگانی که به فکر رفاه شرایط مشتریان می باشند در تلاش اند تا با حفظ کیفیت، قیمت محصولات را تا حد ممکن پایین بیاورند از این رو انواع پتو سربازی ایرانی با ارزان ترین قیمت در سراسر ایران به فروش می رسد. توصیه می شود مشتریان برای خرید انواع پتو سربازی از روش های جدید خرید استفاده کنند تا از این طریق از قیمت عمده بهره مند شوند.

خرید پتو سربازی عمده

خرید پتو سربازی عمده

از آنجا که معمولا پتو سربازی با تعداد بالا خریداری می شود، خرید از طریق مراکز و فروشگاه ها بسیار سخت و وقت گیر می باشد و همچنین حمل تعداد بالای محصول برای مشتریان زحمت و سختی زیادی خواهد داشت از این روز با خرید انواع پتو سربازی به شکل آنلاین تنها با چند کلیک سفارش مشتریان ثبت شده و خریداران محصول را راحت و بدون صرف وقت و انرژی تحویل خواهند گرفت.

 

 

 

قیمت پتو سربازی عمده

قیمت پتو سربازی عمده

تمام شرایط حاکم بر بازار و نوسانات قیمتی که هر لحظه شاهد آن هستیم شامل حال مجموعه زرین نیز می شود اما این مجموعه بزرگ تولید کننده پتو در کشور با تلاش شبانه روزی خود در نظر دارد که استثنایی ترین موقعیت خرید را برای تک تک مشتریان خود به وجود آورد چون باور این مجموعه به این موضوع است که هر فرد ایرانی لیاقت بهره مندی از محصولات درجه یک و ارزان ایرانی را دارد و باید در جهت رفاه حال آنها از هیچ تلاشی دریغ نکرد .

 

 

 

تولید پتو سربازی

تولید پتو سربازی

 

یکی از عواملی که موجب می شود بخش تولید یک مجموعه با قدرتی بیش از پیش به فعالیت خود ادامه دهد انتخاب صحیح و عاقلانه و به کارگیری بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و متریال می باشد به خصوص اگر این چنین تولید کننده ای در جهت تولید انواع پتو ها و پتو های سربازی فعالیت داشته باشد .تولید پتو سربازی در مجموعه زرین با تضمین شده ترین الیاف تولید می گردد همواره کیفیت نهایی پتو های سربازی تولید گشته در این مجموعه مورد تایید کارشناسان است .

 

 

انواع پتو سربازی

تولید پتو سربازی

انواع پتو های سربازی در رنگ های مختلفی تولید می گردند .خوش دوخت بودن تمام انواع پتو های سربازی تولید گشته در مجموعه زرین مورد رضایت مشتریان و مصرف کنندگان این محصول واقع گشته است .پشم و پنبه خالصی که جهت تولید این محصول از آن بهره گرفته می شود موجب می گردد که به مدت زمان طولانی استفاده از پتو سربازی برای مصرف کنندگان مساعد گردد .

 

 

 

 

 

 

 

 

پتو سربازی شتری

پتو سربازی شتری

همواره از طیف های رنگی خاصی جهت تولید پتو سربازی بهره گرفته می شود و تمام این طیف های رنگی متناسب با سازمان ها یا ارگان های نظامی خاصی هستند .انواع پتو های سربازی به رنگ های شتری خاکستری طوسی کرمی زیتونی و … در مجموعه تولیدی زرین در تیراژ بالا تولید می گردد خریداران عمده می توانند بر اساس سلیقه خود و متناسب با خواستگاه ارگان ها نسبت به خرید پتو سربازی شیری و یا سایر انواع اقدام نمایند .

 

 

ویژگی پتو سربازی تولید شده

ویژگی پتو سربازی تولید شده

پتو های سربازی به دلیل پشمی بودن دارای خاصیت گرمایی بالایی است از این رو بسیار مناسب برای فصل سرد زمستان می باشد.این نوع پتو در فصل زمستان با استقبال زیادی رو به رو می شود و بسیار مناسب برای افرادی که سرمایی هستند و یا به سرما حساسیت دارند است.این نوع از پتو را اغلب پادگان ها و اردوگاه ها سفارش می دهند.

 

الیاف و نوع بافت این نوع پتو به گونه ای می باشد که حتی در سخت ترین شرایط دمای (مناطقی با دمای بسیار پایین مانند مناطق مرزی در فصول سرد سال) نیز کارایی بالایی از خود نشان می دهد و به همین سبب می توان گفت که تولید این محصول به شکل کاملا تخصصی انجام می شود.

4

  1. سلام خواستم قیمت پتوهای ۱و۲نفره رو بدونم واینکه چطورب باید خرید کنم

  2. سلام، با تشکر از محصولات خوبتون، خاطرات خدمت سربازی برامون زنده شد، من 10 تا پتوی سربتزی رنگ مشکی میخوام اگر قیمت بدید و نحوه خرید ذو بفرمایید ممنون میشم.

  3. سلام پتو برای اربعین برای زائرین امام حسین ع می خواستم قیمت چنده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما