خرید پتو مسافرتی از کارخانه زرین

ورود شما کاربر و خریدار گرامی را به مرکز خرید پتو مسافرتی زرین گرامی می داریم. ویژگی ها و قابلیت های مثبت فراوان و جنس عالی و تراکم بافت بالا و ضخامت مناسب جهت تامین گرما در فصول سرد، این محصول را از سایر محصولات هم نوع خود متمایز می نماید.

خرید پتو مسافرتی ارزان

خرید پتو مسافرتی ارزان

گروه تولیدی پتوی زرین با داشتن تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته کارخانه ای اقدام به تولید در تناژ بالای این محصول نموده است که همین امر باعث کاهش قیمت تمام شده این محصول شده است برخی حتی در تمام فصول مشتری پر و پا قرص این کالا هستند. پتوهای مسافرتی برای افرادی که حساسیت بیشتری روی این کالای خواب محبوب دارند، در بازار موجود است.قیمت گذاری در رنج های ارزان و متناسب با انواع بودجه ها همگی در جلب رضایت مشتریان و هدایت تجار فعال در عرصه تولید پتو به سمت خرید از مجموعه زرین ساپ تاثیر گذار می باشد.


خرید پتو مسافرتی از کارخانه زرین

 خرید پتو مسافرتی از کارخانه زرین

امروزه با گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و تمایل مردم به انجام خرید های آنلاین و بدون واسطه و به صورت مستقیم از درب کارخانه ،این گروه تولیدی را برآن داشت تا با استفاده از نیروهای کارشناس فعال در بخش اجرایی کارخانه و با نظارت دقیق و مستمر بر امر تولید، انواع پتو مسافرتی را طبق طرح و تناژ درخواستی تقدیم حضور خریداران عمده نماید.


خرید پتو مسافرتی به صورت عمده

 خرید پتو مسافرتی به صورت عمده

این کالای خواب که جزو وسایل شخصی به حساب می آید، از آن دسته کالاهایی است که محبوبیتش در حدی زیاد است که تاکنون هیچ کالای دیگری نتوانسته است جای آن را بگیرد، در بازار نیز شاهد رشد تنوع چه از لحاظ نوع و چه از لحاظ جنس و طرح و رنگ آن هستیم. این پتوها بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را اشغال می کنند.معمولا پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی تولید شده و پرز می دهند. عمر کوتاهی نیز دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای سفر به شمار می آیند. پتوهای مسافرتی زرین ساپ معمولا قیمت ارزانی دارند


خرید پتو مسافرتی به صورت آنلاین

  خرید پتو مسافرتی به صورت آنلاین

شما می توانید سفارش خرید خود را از طریق ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این مجموعه به ثبت رسانده و خرید آنلاین خود را نهایی نمایید. پتو یکی از ملزومات مهم سفر است که هنگام تغییرات آب وهوایی کاربرد فراوانی دارد.پتو های تولیدی مجموعه زرین از‌جمله نمونه های بارز پتوها در سطح کشور محسوب می‌شود که در سفر و در خانه قابل ‌استفاده است و گرمای مطبوع و دلپذیری ایجاد می‌کند. با همراه داشتن چنین پتوی با‌کیفیتی، همیشه و در هرجایی گرم خواهید ماند. اگر در هواپیما، قطار و حتی خودروی شخصی‌تان احساس سرما کردید این پتو می تواند گرمای بدنتان را تامین نماید.

 


قیمت خرید پتو مسافرتی

 قیمت خرید پتو مسافرتی

بافت اکثر پتو های تولیدی زرین پتو از جنس نخ و پلی‌استر است. پنبه یا به‌اصطلاح نخ از بروز حساسیت و آلرژی در فرد جلوگیری می‌کند و پلی‌استر به طول‌عمر و دوام پتو می‌افزاید. این الیاف مقاومت بسیار خوبی در برابر شست‌و‌شو دارند و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، کیفیت و رنگ آن‌ها تغییر نخواهد کرد. ثابت‌ماندن رنگ دربرابر نور خورشید از دیگر خصوصیات پتو های تولیدی زرین میباشد.قیمت خرید پتو مسافرتی با توجه به تقاضای و درخواست بیشتر عمده فروشان معمولا در سطوح متعادل تری عرضه می شود.


تولیدی پتو مسافرتی ارزان قیمت

 تولیدی پتو مسافرتی ارزان قیمت

یکی از نکات بسیار مهمی که باید برای رفتن به سفر مدنظر داشت، جمع‌آوری حداقل لوازم موردنیاز است؛ زیرا هرچقدر بار سفر سبک‌تر باشد، دردسر کمتری برای جابه‌جایی لوازم وجود دارد. عده‌ای ترجیح می‌دهند که هنگام سفر از لوازم شخصی و سرویس خواب مخصوص به خود استفاده کنند،برای همین منظور حجم بالایی از فضای ماشین را باید با کالای خواب پر کنند و مسلما این امر دردسرساز می‌شود. ولی با انتخاب پتوهای مسافرتی سبک و کم‌حجم، دیگر نگران این موضوع نخواهند بود

 

کاربرد پتو مسافرتی یک نفره

کاربرد پتو مسافرتی یک نفره

می‌توانید با خیالی آسوده پتو را بشویید و آن را در معرض نور خورشید خشک کنید. این پتوی یک‌نفره وزن به‌نسبت کمی دارد و به‌آسانی داخل چمدان یا صندوق‌عقب خودرو جا می‌گیرد؛ به‌این‌ترتیب حمل و جابه‌جایی آن برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

 

ویژگی های پتو مسافرتی

ویژگی های پتو مسافرتی

با توجه به لزوم جمع آوری حداقل و سبک تر لوازم مورد نیاز سفر، استفاده از پتو مسافرتی تولیدی زرین توصیه می شود.ترجیح اکثریت ما استفاده از کالای خواب شخصی خود در مسافرت ها،هتل ها و سایر مکان های عمومی می باشد،اما حجم بالا و اشغال فضای زیاد ما را در به همراه داشتن کالای خواب در سفر دچار تردید می کند.از این رو انتخاب پتوی مسافرتی سبک و کم حجم تا حدود زیادی این مشکلات را مرتفع می سازد.پتوی مسافرتی تولیدی زرین از جنس پلی استر خیال شما را از بابت داشتن پتوی کم حجم و سبک راحت می سازد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما