فروش پتو سربازی با بالاترین کیفیت از مجموعه زرین

گروه تولیدی پتوی زرین تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با فروش پتو سربازی با قیمت هایی کمتر از عرف بازار میزان فروش خود را بالا برده و حتی در عرصه صادرات نیز فعالیت چشمگیری داشته باشد.

مرکز فروش پتو سربازی در ایران

مرکز فروش پتو سربازی در ایران

حتما تا حالا اسم پتو سربازی به گوش شما خورده ولی آیا می دانید به چه نوع پتویی، پتو سربازی می گویند و از چه الیافی تولید میشود؟ البته شایان ذکر که الیاف مختلفی برای تولید پتو وجود دارد اما بیشترین الیافی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، پلی استر و آکریلیک است. هر کدام از این دو الیاف را که در هنگام بافت استفاده کنند، قیمت های متفاوتی را می توان به بازار عرضه کرد.

 

فروش پتو سربازی با بالاترین کیفیت از مجموعه زرین

فروش پتو سربازی با بالاترین کیفیت از مجموعه زرین

شما می توانید پتو سربازی را زیر قیمت بازار و به صورت عمده از گروه تولیدی زرین خریداری نمایید. عمده فروشی پتو سربازی ارزان قیمت این فرصت را برای بازرگانان کشورهای مختلف و مراکز خرید سازمان های نظامی فراهم نموده است تا پتو سربازی را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب تهیه کنند.

 

فروش پتو سربازی با نازلترین قیمت

فروش پتو سربازی با نازلترین قیمت

تهیه پتو سربازی باکیفیت و مناسب برای تمامی سربازان جهت حفظ رفاه آنها ، از دغدغه های اداره پشتیبانی نیروهای مسلح هر کشور می باشد.بنابراین پیشنهاد فروش انواع پتو سربازی باکیفیت، می تواند یک فرصت طلایی را برای یک تجارت موفق با سود عالی برای شما رقم بزند.

مرکز فروش پتو سربازی به صورت عمده

مرکز فروش پتو سربازی به صورت عمده

مجموعه پتوی زرین بزرگترین مرجع صادر کننده انواع پتو سربازی در ایران ، با ارایه با کیفیت ترین و پایین ترین قیمت ممکن بالاترین فروش پتو نظامی و سربازی را کسب نموده است.شما می توانید براحتی از لیست قیمت عمده انواع مختلف پتو سربازی مطلع شوید.

صادرات پتو سربازی

صادرات پتو سربازی

گروه تولیدی پتوی زرین این توانمندی را دارد تا با تولید برترین پتوها با تراکم بافت بسیار بالا و با توجه به تقاضای اکثریت ارگان ها و مراکز نظامی که عمده خریدار این محصول هستند انواع مختلف این محصول را با توجه به تناژ درخواستی مراکز خرید عمده به تولید انبوه برساند و حتی با ارسال محصولات خود به کشورهای خارجی نامی ماندگار در رسته تولید کنندگان و مراکز صادر کننده این محصول به ثبت برسانند.

قیمت فروش پتو سربازی

قیمت فروش پتو سربازی

با توجه به این که سالانه با ازدحام جمعیت در این گونه مکانها روبه رو هستیم و تعداد بسیاری از نظامیان آماده به خدمت هستند و در اماکن نظامی و سربازخانه ها اقامت دارند، فروش این محصول به صورت عمده و در تناژهای بالا به سرانجام می رسد.از این جهت که اساس کار این مرکز تولیدی عمده فروشی و توزیع محصولات به صورت عمده و انبوه می باشد قیمت آنها نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و در عیار های ریالی کمتری تعیین می شود.

فروش پتو سربازی به صورت آنلاین

فروش پتو سربازی به صورت آنلاین

مسئولین مراکز نظامی و پادگان ها نیز امروزه مانند همه مراکز دیگری تمایل دارند که خرید و فروش های خود را مبتنی بر وب و در فضای مجازی و آنلاین انجام دهند. گروه تولیدی پتوی زرین نیز با هدف ترویج و گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک بر این اصل پایبند است تا با استفاده از دانش پرسنل فنی حاضر در بخش انفورماتیک مجموعه خود امکان فروش پتو سربازی را به صورت آنلاین برای تمامی خریداران مهیا نماید.

 

ویژگی پتو سربازی

ویژگی پتو سربازی

محصولات تولیدی پتو سربازی زرین بیانگر رعایت استانداردهای کیفی پتو نظیر ثبات رنگ در مقابل شستشو ، خشکشویی و مالش ، ثبات ابعاد در مقابل شستشو و مقاومت بالای دوخت نوار ، مقاومت در مقابل کشش و فشار و تنوع بی نظیر در طرح و رنگ و داشتن گرمای مناسب در عین سبک بودن دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که آنرا از سایر محصولات مشابه متمایز مینماید.

 

کاربرد پتو سربازی

کاربرد پتو سربازی

همانطور که از نام این پتو ها پیداست کاربرد فراوانی در مراکز نظامی و ارتشی مانند پادگان ها دارند.مسئولین فروش این گروه تولیدی همواره در تلاش اند تا با ارائه خدمات مشاوره فروش به تمامی خریداران این محصول همواره آنان را در جهت خرید یک محصول درجه یک و بدون ایراد و با انسجام بافت بالا یاری نمایند. این اطمینان به شما داده می شود که با یک بار خرید از این مجموعه بار دیگر نیز خرید خود را از همین مجموعه انجام خواهید داد و مشتری دائمی ما خواهید شد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما