فروش پتو مینک به صورت عمده

گروه تولیدی پتو مینک زرین آمادگی صادرات، تولید و فروش پتو مینک به صورت عمده و به میزان انبوه ، در طرح های مختلف و بنا به سفارش مشتری را دارا می باشد.

مرکز فروش پتو مینک

مرکز فروش پتو مینک

پتوی مینک در واقع نسل دوم پتوهای تولید صنعتی محسوب میشود.پس از پتوی نمدی با پیشرفت صنعت نساجی پتوی مینک ابداع و به بازار عرضه شد. مراحل بافت پتوی مینک با پتوی نمدی تفاوت چندانی ندارد.تفاوت اصلی در مرحله تکمیل این نوع پتو است . البته الیاف مورد استفاده در پتوی مینک هم با پتوی نمدی متفاوت است.

فروش پتو مینک به صورت عمده

فروش پتو مینک به صورت عمده

پتو مینک طرح دار با کاربردهای بیمارستانی، سازمانی و …، برای خرید عمده مشتریان تمامی شهرها و کشورها، در این سایت، با عرضه مستقیم، بهترین قیمت ها را در اختیار مشتریان در معرض فروش گذاشته شده است. اگر می خواهید پتو مینک در وزن و اندازه استاندارد را خریداری نمایید، گروه تولیدی پتوی زرین می تواند بهترین مرجع خرید برای شما متقاضیان خرید به شمار آید که با قیمت روز و رقابتی، اقدام به عرضه نموده است.

صادرات پتو مینک

صادرات پتو مینک

این شرکت تولیدی، در طول سال های فعالیتی خود به خوبی توانسته به ارائه بهترین جنس پتوهای ایرانی اقدام نماید و کمک موثری در عرصه صادرات پتو داشته باشد.این که خریدار گرامی قصد ارسال پتو مینک به بازارهای خارجی را داشته باشد و خواهان فعالیت در عرصه صادرات نیز باشد، هم از طریق شرکت پتوی زرین قابل انجام خواهد بود چرا که هم ظرفیت تولیدی بالایی دارد و هم این که تجربه لازم برای صادرات را دارد.

فروش پتو مینک برای مصارف گوناگون

فروش پتو مینک برای مصارف گوناگون

این نوع پتوی صد در صد پلی استری، برای تمامی ارگان ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی، قابل سفارش و استفاده خواهد بود. با سال ها فعالیت های خود در عرصه تولید پتو سربازی، نظامی، امدادی و … به خوبی توانسته نیاز بازار به پتو نمدی و پتو مینک و سیلک و … را تامین نماید.

فروش پتو مینک بیمارستانی

فروش پتو مینک بیمارستانی

پتو مینک بیمارستانی شکوفه می تواند محصول مناسبی برای صادرات به حساب آید و با فروش عمده این سایت، دسترس پذیری لازم برای سفارش انواع مدل پتو ارزان قیمت در وزن های مختلف را فراهم ساخته ایم. پتو سربازی نمدی هم بخش دیگری از محصولات این کارخانه می باشد که هم برای بازار داخلی و هم صادراتی، می توانید به سفارش عمده آن اقدام نمایید.

 

فروش عمده پتو مینک

فروش عمده پتو مینک

امروزه بسیاری از مشتریان تمایل زیادی به استفاده از شبکه های اجتماعی داشته و استفاده از این روش خرید هر روز مخاطبین بیشتری را به خود می بیند . از همین رو ما تلاش نموده ایم به جهت رفاه حال مشتریان خود شبکه های اجتماعی مجموعه زرین را به شکلی حرفه ای و کارآمد راه اندازی کنیم . در این میان خرید اینترنتی یک روش جدید و بسیار سریع می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به منظور خرید از طریق شبکه اجتماعی با مدیر فروش مجموعه زرین در تماس باشید .

 

 

پتو سربازی مینک

پتو سربازی مینک

کارخانه تولید پتو سربازی مینک زرین تولید کننده انواع پتوهای سربازی مینک در رنگ های متنوع با بهترین کیفیت ممکن و ارزان ترین قیمت در ایران می باشد. پتوهای مینک تولید شده در این مجموعه بر اساس استانداردهای بین المللی و بهداشتی بوده و بسیار گرم و لطیف می باشند. همچنین این محصولات ضد حساسیت بوده و مانع از هرگونه خارش یا بیماری های پوستی می باشند. پتو های سربازی مینک برند زرین در اندازه های استاندارد و مناسب ارائه می شوند . این پتو ها برای روز های سرد سال مناسب هستند و بدن را در برابر سرما حفظ می کنند .

 

تولید کننده پتو مینک

تولید کننده پتو مینک

یکی از استانداردهایی که در تولید پتو، مورد استفاده قرار می گیرد، مربوط به تولید پتو با استفاده از دستگاه های مینک می باشد. پتو مینک طرح دار می تواند با نقش های اصیل و سنتی نظیر ببری و پلنگی و در رنگ های متنوع، تولید شود

 

فروش پتو مینک طرح قالیچه

فروش پتو مینک طرح قالیچه

پتو دونفره طرح قالیچه مینک هم قابل تولید و بافت در وزن های مختلفی می باشد که یکی از این وزن های استاندارد، ۲۶۰۰ گرم با تلرانس پنج درصد می باشد.بدون شک، رنگ بندی های متنوع این مدل پتوی شیک و زیبا، می تواند برای رفع نیازهای مختلف مشتریان، مناسب باشد.

پخش عمده پتو مینک به نقاط مختلف جغرافیایی

پخش عمده پتو مینک به نقاط مختلف جغرافیایی

گروه بازرگانی زرین با داشتن پرسنل فنی دربخش توزیع و فروش محصولات خود به کشورهای خارجی و همچنین داشتن نیروهای اجرایی فعال جهت پخش در داخل کشور این توانمندی را دارد تا با فروش عمده پتو مینک و با استفاده از روش های فروش آنلاین و غیر حضوری انواع کالای مصرفی متقاضیان خرید عمده را فراهم نمایند

 

فرآیند تولید پتو

فرآیند تولید پتو

در مرحله تکمیل علاوه بر مرحله خار که با پتوی نمدی مشترک است یک مرحله دیگر به نام شیرینک برای پتوی مینک استفاده میشود. در این مرحله طی یک فرایند حرارتی سطح پتو در مجاوت حرارت قرار گرفته که این امر موجب براق شدن پتو میشود.به دنبال این عملیات پرزهای سطح پتو تیغ خورده و همگی به یک اندازه میشود که این امر موجب یکنواختی سطح پتو شده و ظاهر شکیل تر و منظمی پیدا میکند.

 

ویژگی های پتو مینک

ویژگی های پتو مینک

 پتوهای تولیدی این گروه بازرگانی دارای رنگهای پر جنب و جوش هستند.کلمات و تصاویر به هیچ وجه زیبایی و کیفیت پتوهای مینک ما را نمایان نمی کنند. شما باید شخصاً یکی از پتوهای مینک را برای خودتان خرید کرده و تجربه کنید. هر پتوی مینک توصیف خود را توجیه می کند. الیاف این پتو شگفت آور نرم ، پر زرق و برق ، رنگ های پر جنب و جوش ، طراحی های زیبا و درخشش مواد است. همه این ویژگی ها در یک پتو کمک می کند که این پتو واقعاً یک کالای صادراتی و مصرفی شناخته و تلقی شود.

 

پتو مینک بیمارستانی

   پتو مینک بیمارستانی

همانطور که از نام پتو مینک بیمارستانی بر می آید یک کالای تولید شده برای مراکز درمانی و بیمارستان هاست که با کیفیتی بالا طراحی شده است. از آنجایی که در بیمارستان ها اغلب کسانی هستند که نیازمند راحتی و آرامش هستند شرکت زرین نیز با در نظر گرفتن تمامی شرایط بیماران به تولید پتوهایی راحت، سبک و با گرمابخشی مناسب اقدام کرده است تا از این طریق بتواند رضایتمندی این گروه از مصرف کنندگان را نیز جلب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما