مرکز تولیدی پتو نمدی در تبریز

شرکت بازرگانی زرین پتو به عنوان تولیدی پتو نمدی اقدام به تهیه و بافت انواع پتو های مسافرتی، مینک، سربازی و نمدی و … نموده است و با ارائه خدمات فروش و تامین انواع پتو های مذکور توانسته است نامی برتر در رسته سایر تولید کنندگان عمده هم نوع خود به ثبت رساند.

 

خرید اینترنتی پتو نمدی

خرید اینترنتی پتو نمدی

این دسته از رواندازها به دلیل بافت سنتی که دارند غالبا برش هایی ناموزن را به همراه داشته که بر زیبایی آن افزوده است. قیمت پتوهای نمدی معمولا با توجه به سایز و اندازه ای که در اختیار دارند، مشخص و تعیین خواهد شد. اما به طور کلی نرخی که برای این مدل از پتوها تعیین می شود، خوب و مقرون به صرفه می باشد چرا که از عمری طولانی و حتی مادام العمر برخوردار هستند.

 

مرکز تولیدی پتو نمدی در تبریز

 

مرکز تولیدی پتو نمدی در تبریز

کارخانه تولید پتو نمدی زرین پتو در تبریز با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارگاهی و استفاده از کارشناسان خبره و توانمند در بخش کنترل کیفی و با داشتن نظارت مستمر بر امر تولید انواع پتو از جمله نمدی این قابلیت را دارد تا با ترکیب متریال اولیه و درجه یک در تولید محصولات خود همواره یک محصولی ارزنده و نفیس را روانه بازار جهانی نماید.


فروش پتو نمدی

 فروش پتو نمدی

مجموعه زرین پتو به عنوان تولیدی پتو نمدی تاکید بر این اصل دارد تا با فروش محصولات با درجه کیفی بسیار عالی همواره محصولی در خور شان مصرف کنندکان را تحویل آنها نماید و تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با فروش محصولات در تناژ بالا بتواند میزان تولیدات خود را به حداکثر رسانده و یکی از صاحبنامترین مراکز فروش و تولید پتو نمدی در ایران شناخته شود.


قیمت پتو سربازی نمدی

  قیمت پتو سربازی نمدی

پتو نمدی سربازی هم به عنوان یک پتوی پرکاربرد ایرانی می باشد که گروه تولیدی زرین پتو از جمله تولید کنندگان این محصول به حساب می آید. خرید عمده پتوهای سربازی برای سازمان ها و ارگان های مختلفی مورد نیاز می باشد که از طریق این سایت، می توانید به اهداف خود با قیمت های رقابتی دست یابید.


مرکز فروش پتو نمدی در تبریز

 مرکز فروش پتو نمدی در تبریز

جنس پتوهای نمدی از پشم خالص و بی رنگ بوده که همین موضوع می تواند برای افراد حساس و دارای بیمارهای مختلف پوستی، ایجاد حساسیت کند. لذا این دسته از افراد بهتر است از پتوهای نمدی استفاده نکنند!
و به سراغ انواع نمونه پتوهایی بروند که از الیاف گیاهی تولید و بافته شده اند. استفاده از پتوهای نمدی برای افرادی که اصطلاحا سرمایی هستند، یک گزینه عالی به شمار می رود.از پتوی نمدی می توان بر روی کرسی نیز استفاده کرد.

 

بازار فروش پتو نمدی در تبریز

بازار فروش پتو نمدی در تبریز

نمد به نوعی پارچه یا پشم بوده که با گرمای بسیاری راهمراه است به ویژه در فصول سردی مانند پاییز و زمستان از نمد در تولیدات متنوع و گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از آن ها، رواندازها و انواع پتوها هستند. پتوی نمدی رنگ بندی زیادی را شامل نمی شوند ولی به دلیل دارا بودن پشم خالصی که برای تولید و بافت آن استفاده شده، گرمایش خوب و بالایی را تولید خواهد نمود.

 

صادرات پتو نمدی

صادرات پتو نمدی

صادرات پتو نمدی ایرانی با کیفیت ممکن است در نظر افراد مورد چندان خاص و قابل اهمیتی نباشد، ولی ارزش و حساسیت این مسئله به قدری زیاد است که نمی توانیم آن را در واژه ها گنجایش دهیم. شرکت تولیدی زرین پتو مفتخر است که توانسته است بیشتر از نصف صادرات پتوی نمدی ایرانی و یا سایر مدل های پتوی کشور را در دست داشته باشد. این شرکت در عرصه صادرات انواع پتو بسیار پیشرفت و رشد چشمگیری داشته است.


فروش عمده پتو نمدی

 فروش عمده پتو نمدی

تجربه صد سال تولیدی پتو نمدی توسط گروه تولیدی زرین پتو سبب شده تا امروزه شاهد ارائه بهترین نوع پتوهای نمدی به بازار باشیم که علاوه بر سربازی، ارگان های متعدد دیگری هم هستند که نیاز به استفاده از این نوع پتوها خواهند داشت.

این گروه تولیدی، علاوه بر پتوهای نمدی، ملزومات خواب دیگری همچون روتختی، حوله، را نیز با بهترین کیفیت تولید می نماید.

 

فروشگاه پتو نمدی

فروشگاه پتو نمدی

فروشگاه پتو نمدی زرین محصولات خود را در انواع مختلف و ابعاد استاندارد ارائه می نماید. سفارش انواع پتو نمدی با کیفیت شگفت انگیز و قیمت مناسب امکان پذیر است. خرید مستقیم پتو نمدی با کیفیت عالی از کارخانه زرین باعث شده است تا این محصول از قیمت مناسب تری برخوردار باشد. قیمت های پتو نمدی را می توانید از طریق تمامی با مدیر فروش این مجموعه به دست بیاورید. محصولات زرین در بازار های جهانی نیز به فروش می رسند و برند زرین یک برند معتبر و شناخته شده می باشد.

 

پتوی نمدی طرح دار

پتوی نمدی طرح دار

جدید ترین مدل ها و طرح های پتو های نمدی را می توانید در سایت مجموعه زرین مشاهده کنید.‌ این مجموعه با توجه به سلیقه و نیاز خریداران اقدام به طراحی و تولید محصولات خود می نماید. پتو های نمدی زرین طرح های منحصر به فردی دارند و از جنس نرم و با کیفیت برخوردار هستند. محصولات زرین به دلیل این که از مواد اولیه درجه یک و متریال های طبیعی تولید می شوند کیفیت بی نظیری دارند.

 

پتو نمدی سربازی

پتو نمدی سربازی

پتو های نمدی سربازی نسبت به دیگر پتو های نمدی طرح و مدل ساده تری دارند و در رنگ های مشخص ارائه می شوند. این پتو ها در ابعاد و اندازه های استاندارد تولید می شوند و ضخامت مناسبی دارند به گونه ای که توانایی این امر را دارند تا بتوانند بدن مصرف کنندگان را در برابر سرما حفظ کنند. و از سرما خوردگی جلوگیری کنند. پتو های نمدی سربازی برند زرین دارای جنس نرمی می باشند و جنس آن ها کاملا با پوست افراد مختف سازگار می باشد.

 

مزایای استفاده از خرید آنلاین پتو نمدی

مزایای استفاده از خرید آنلاین پتو نمدی

از دیگر مزایایی که در خرید آنلاین پتوهای نمدی می توان از آن بهره مند شد، عبارتند از:

  • بهره مند شدن از ضمانت کیفی و کمی کالای خواب
  • امکان انجام مشاوره پیش از خرید نهایی
  • ارسال کالا به شیوه دلخواه خریدار
  •  مقایسه آنی قیمت پتو
  • امکان ست نمودن دیگر لوازم با جنس یا رنگ پتو
  • ثبت سفارش فوری در ساعات کاری این واحد تولیدی
  • و… .

 

ویژگی های پتو نمدی

خرید پتو سربازی ارزان قیمت

 

 

 

 

پتو های نمدی در روز های سرد زمستان بسیار کارآمد هستند زیرا باعث گرم نگه داشتن شما میشوند. این پتو ها با پرز های کوتاه و ضخیم طراحی می شوند که در طرح ها و رنگ های گوناگون در مجموعه زرین ساپ موجود می باشند. پتو های نمدی بسیار راحت و ضد حساسیت هستند که میتوانید با خیالت راحت از آنها استفاده کنید. اگر تمایل به خرید عمده این پتو های شیک و جذاب هستید می توانید با مراجعه به سایت زرین ساپ سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما