مرکز خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

گروه تولیدی پتوی زرین با امکان پذیر نمودن خرید اینترنتی پتو مینک توانسته است پلی میان کارخانه تولیدی و خریداران عمده را برپا نماید.

پتو مینک چیست؟

پتو مینک چیست؟

پتو مینک به پتویی گفته می شود که پس از تولید پتوی نمدی تحت عملیات دستگاه دیگری بنام مینک قرار میگیرد . عملیات مینک پرزهای سطح پتو نمدی را برافراشته و خز مانند نموده و طی عملیات حرارتی ،لطافت ،براقیت و جلای خاصی به پتو میدهد. از مشخصات این پتو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

زیر دست نرم و لطیف – عایق حرارتی کمتر نسبت به پتو نمدی -در حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل جهت استفاده خانوار آسیب دیده- قابل استفاده در سرماهای زیاد- عایق حرارتی بالا- جهت استفاده نیروهای مسلح.

بیشتر بخوانید:فروش روتختی حوله ای ارزان

مرکز خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

مرکز خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

گروه تولیدی پتوی زرین با دارابودن یک تیم نرم افزاری قوی سعی در ترویج تکنولوژِی تجارت الکترونیک و رواج دادن انجام دادوستدهای اینترنتی و تراکنش های مالی مبتنی بر وب را داشته است . شما خریدارعمده گرامی می توانید با بازدید از وبسایت های رسمی و عضویت در کانال های اجتماعی مجازی و یا با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی سفارش خود را به ثبت رسانده و خریدی مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

 

خرید پتو از کارخانه

خرید پتو از کارخانه

در گذشته پتو از الياف طبيعي تهيه مي شد كه الياف آن شامل پشم، پنبه يا به صورت مخلوط اين دو ليف با درصدهاي متفاوت بود. البته در ميان الياف طبيعي پنبه، داراي ظاهر يكنواخت و زيباتري نسبت به پشم مي باشد. ولي متاسفانه چون قادر نيست تا عايقبندي حرارتي مناسب در پتو داشته باشد، در توليد پتوهاي به ندرت به صورت خالص و اكثرًا به صورت مخلوط استفاده ميشود.

فروش عمده پتو مینک

فروش عمده پتو مینک

پتوهای پشمی گرم و راحت هستند و برای فصل زمستان مناسبند. خرید اینترنتی پتو برای متقاضیانی که قصد صرفه جویی در وقت و هزینه خود را دارند میسر و امکان پذیر شده است . پتوهای مینک برای کسانی که به سرما حساسیت زیادی دارند، بهترین انتخاب هستند. پتوهای مینک دارای پرز و موی بلند هستند که هوا در بین آن باقی می ماند. بنابراین عایق خوبی برای دمای بدن هستند.

قیمت پتو مینک

قیمت پتو مینک

گروه تولیدی پتو زرین با هدف ترویج خرید اینترنتی پتو با قیمت گذاری بر روی پتوهای تولیدی خود در رنج ارزان و با توجه به مواد اولیه مصرفی در تولید و بافت پتو تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با ارائه قیمت های مقرون به صرفه یک خریدی آسان و با صرفه را برای تمامی خریداران عمده فراهم نماید

 

 

مرکز خرید پتو مینک

مرکز خرید پتو مینک

این کارخانه با فراهم امکان خرید اینترنتی پتو و با ایده گرفتن از جدیدترین الگو های تکنولوژی نساجی روز دنیا در ماشین آلات و در طرح های محصولات را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و در تامین مواد اولیه و محصولات (انواع پتو ) از مهمترین اهداف پتوی زرین بوده و خواهد بود.مجموعه زرین در هر یک از جنبه های کسب و کار ،نهایت تلاش خود را مصروف ارایه برترین خدمات و کسب رضایتمندی کامل مشتریان خود مینماید .

فروش پتو مینک

فروش پتو مینک

از خوش سابقه ترین مجموعه هایی که هم در بخش تولید و هم فروش عمده بسیاری از انواع پتو های مینک فعالیت داشته است و فعالیت این مجموعه کاملا خوشایند مشتریان بوده است مجموعه زرین می باشد . مرکز خرید پتوی مینک زرین با خدماتی اینترنتی مشتریان خود را از سراسر کشور همراهی می نماید و هیچگونه نشانه ای از بی اعتمادی در مشتریان مجموعه زرین مشاهده نشده است . پتوی مینک زرین به صورت عمده و با قیمتی استثنائی قابل خریداری است .

 

 

پتو مینک دونفره

پتو مینک دونفره

پتو مینک از محصولاتی می باشد که مجموعه زرین به صورت تخصصی اقدام به تولید آن می نماید و همواره می کوشد تا محصولات مرغوب و درجه یک را خدمت مشتریان عزیز ارائه دهد . از ویژگی پتو های مینک زرین می توان به ضخامت مناسب، ابعاد استاندارد، نرمی و لطافت مطلوب، جنس با دوام و … اشاره کرد . انواع پتو مینک تک نفره و دو نفره در مجموعه زرین با تنوع زیاد ارائه می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارید اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید .

 

 

پتوی مینک تبریز

پتوی مینک تبریز

شرکت زرین در شهر تبریز به تولید پتو های مینک درجه یک می پردازد . پتو های مینک شرکت زرین از لحاظ رنگ بندی و تنوع بسیار عالی می باشند و در طرح های منحصر به فرد ارائه می شوند . جنس این محصولات از مواد اولیه درجه یک و اعلا تولید می شود و کاملا متناسب با پوست تمامی افراد می باشند و موجب حساسیت و آلرژی نمی شوند .

 

 

 

 

ویژگی های پتو مینک

ویژگی های پتو مینک
  • بسیار گرم و لطیف
  • برای زیر انداز و روانداز نیز  کارایی بسیار دارد
  • ضد حساسیت بوده و دارای استقامت بسیار بالایی میباشد
  • قابل شستشو بوده و دارای رنگ ثابت تا دمای 40 درجه سانتیگراد میباشد
  • دقت در خارزنی پتو بسیار بالا بوده و با بهترین کیفیت به دست مشتریان میرسد
  • بسته بندی بسیار شکیل و با دقت با نوار دوزی ساتن
  • میتوان این محصولات را به صورت رول نیز سفارش داد
  • هدف ما رضایت  مشتری و ارایه با کیفیت ترین محصول بازار میباشد

مراقبت از پتو

مراقبت از پتو

قرار گرفتن بیش از حد پتو در مقابل نور مستقیم آفتاب باعث از بین رفتن رنگ آن می شود. 
پتو نباید در جای مرطوب و نمناک قرار بگیرد. در فصل تابستان این نوع پتو کاربرد کمتری دارد. پس بهتر است آن را در محیطی خشک و بدون رطوبت قرار دهید. در عین حال باید هر چند وقت یکبار پتو را مجددا تا بزنید. زیرا ساکن ماندن برای مدت طولانی باعث بهم چسبیدن پرزها می شود و پتو لطافت و نرمی خود را از دست می دهد.

کاربرد پتو مینک

کاربرد پتو مینک

ارایه مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن پتو در کشور و تامین نیازهای مقطعی و آنی با تعداد بالا از افتخارات پتوی زرین است. پتوی زرین ،مشهورترین و صاحب نام ترین تولید کننده و عرضه کننده پتو سربازی، نظامی، امدادی و بیمارستانی به رنگهای طوسی ،شتری ( گردویی ) ، سبز و …… ،همچنین سایر انواع پتو شامل نمدی (طرح دار و ساده ) ، مینک (طرح دار و ساده) ، سیلک یا راشل ( نسل قدیم راشل و نسل جدید موسوم به پتو ژله ای ) و تشک مسافرتی  مورد نیاز سازمان ها ، ارگان ها ،کسبه و مشاغل مرتبط با صنعت نساجی میباشد .

 

1

  1. سلام پتوهایی که بنام دونفره فروخته میشود چقد رعرض وطول می باشد برای صادرات درحد ۵۰۰ یابیشتر یاکمتر قیمت تخفیف دارد اگر بله چند درصد تخفیف میتواند داشته باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما