مرکز خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

گروه تولیدی زرین پتو به عنوان مرکز خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز توانسته است با رعایت استاندارد های تولید و نکات بهداشتی در تولید و عرضه این محصولات بتواند یکی از نامدار ترین واحدهای تولید پتو های باکیفیت در سطح دنیا نامی آشنا به ثبت رساند و با حمایت و استقبال از فروش توسط تاجران و فروشندگان توانسته است تولیدات خود را با بالاترین تیراژ و با سطح کیفی مطلوب به دست خریداران عمده برساند.

 


خرید پتو از کارخانه

 خرید پتو از کارخانه

گروه تولیدی زرین پتو به عنوان مرکز خرید اینترنتی پتو مینک با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و تولید انواع پتوها تحت نظر کادر مجرب و ناظرین کیفی در صدد آن است تا با تامین و تهیه انواع پتو های مینک در طرح ها و رنگ های متنوع و با سطوح کیفیتی بسایر بالا و همچنین تراکم بافت بالا یکی از نامدارترین مراکز تولیدی در سطح دنیا شناخته شود.پتو مینک یکی از پتو های پرمصرف در هر مکان سکونتی و یا حتی درمانی و نظامی می باشد که دارای میزان فروش خوبی است و سالانه بخش کثیری از این محصول به کشورهای خارجی ارسال می گردد.

 

مرکز خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

مرکز خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

گروه تولیدی زرین پتو با فراهم ساختن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و هم چنین بهره گیری از پرسنل توانمند و کاردان در خود مجموعه این قابلیت را دارد تا با ایجاد کانالهای اجتماعی مجازی و راه اندازی وبسایت اینترنتی راه را برای خرید و انتخاب محصول دلخواه و ایده آل مشتریان خود هموار نماید.شما می توانید با دریافت لیست قیمت پتو ها در انواع مختلف صاحب یک کالای ایده آل شوید.


قیمت پتو مینک

 قیمت پتو مینک

گروه تولیدی زرین پتو به عنوان مرکز خرید اینترنتی پتو مینک ،با تعیین قیمت پتو مینک در سطوح قیمتی ارزان و مقرون به صرفه این قابلیت را دارد تا میزان تولیدات خود را به صورت عمده به فروش برساند و تولیدات خود را به شکل انبوه روانه بازار جهانی نماید. با توجه به تولید محصولات در تیراژ بالا وفروش محصولات به شکل عمده معمولا قیمت ها در رنج ارزان تعیین و برروی پتوهای تولیدی اعمال می شود.مدیران و کارشناسان مالی گروه تولیدی زرین ساپ همواره یک قیمت متعادل و ارزانی را با توجه به کیفیت محصول بر روی پتو های تولیدی خود اعمال می نمایند.

 

فروش عمده پتو مینک

فروش عمده پتو مینک

 

 این کارخانه بهره گیری و الهام گرفتن از جدیدترین الگو های تکنولوژی نساجی روز دنیا در ماشین آلات و در طرح های محصولات را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و هدف همکاری هر چه بیشتر با معروفترین ،با کیفیت ترین،جذاب ترین و صاحب نام ترین برند های پتو دنیا در تامین مواد اولیه و محصولات (انواع پتو ) از مهمترین اهداف پتوی زرین بوده و خواهد بود.مجموعه زرین پتو در هر یک از جنبه های کسب و کار ،نهایت تلاش خود را مصروف ارایه برترین خدمات و کسب رضایتمندی کامل مشتریان خود مینماید.

 


مرکز فروش پتو مینک

 مرکز فروش پتو مینک

محصولات تولیدی پتو مینک زرین پتو بیانگر رعایت استانداردهای کیفی پتو نظیر ثبات رنگ در مقابل شستشو ، خشکشویی و مالش ، ثبات ابعاد در مقابل شستشو و مقاومت بالای دوخت نوار ، مقاومت در مقابل کشش و فشار و تنوع بی نظیر در طرح و رنگ و داشتن گرمای مناسب در عین سبک بودن دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که آنرا از سایر محصولات مشابه متمایز مینماید.
واحد تولیدی پتوی زرین تمام تلاش خود رامی کند که کالای تولیدی خود را با بهترین کیفیت ودوام و نازلترین قیمت ممکن در بازار بدست هموطنان عزیز برساند.

 


بهترین مارک پتو مینک

 بهترین مارک پتو مینک

گروه تولیدی زرین پتو با تولید و ارائه بهترین مارک پتو مینک توانسته است باعث درخشش نام و برند محصولات خود در بالاترین سطح کیفی شود و وقوع این اتفاق قابل پیش بینی است که با تولید و عرضه پتو های مینک به شکل عمده و طی مراحل تولید به بهترین نحو ممکن این کارخانه تولیدی بتواند یکی از صاحب نام ترین کارخانه های تولیدی در سطح دنیا شناخته شود.پتو های مینک در وزن های متفاوت و به صورت تک نفره و دونفره تولید می شوند و بنا به درخواست مشتریان تقدیم حضور آنان می گردد

 

خرید پتو مینک ارزان

خرید پتو مینک ارزان

شما می توانید پتو مینک را به صورت مستقیم از درب کارخانه زرین خریداری نمایید تا با کمترین ریسک مالی بیشترین سودآوری را داشته باشید . مجموعه زرین با عرضه مستقیم انواع پتو مینک مورد اعتماد بسیاری از خریداران قرار گرفته است . این مرکز رضایت مشتریان خویش را در بالاترین سطح و به صورت صد در صدی کسب نموده است. شما برای خرید پتو مینک از مرکز خرید زرین اصلا لازم نیست هزینه زیادی را پرداخت نمایید بلکه با قیمتی بسیار ارزان می توانید خرید عمده خویش را در کوتاه ترین زمان انجام دهید .

 

 

 

پتو مینک چیست

پتو مینک چیست

پتو مینک یکی از انواع پتو های موجود در بازار می باشد که توسط کارخانه زرین با استفاده از الیاف مرغوب و درجه یک با بهترین شرایط تولید می شود و جنس مناسبی دارد و طرفداران زیادی محصولات زرین را به دیگر برند ها ترجیح می دهند. یکی از مواردی که در مجموعه تولید کننده زرین موجب راحتی بیشتر مشتریان در فرایند انتخاب شده است تنوع بالای محصولات تولیدی در این مجموعه می باشد. پتو های مینک زرین در مدل ها و طرح های بسیار زیبا و به روز ارائه می شوند و با سلیقه تمامی خریداران متناسب می باشند.

 

پتو سربازی مینک

پتو سربازی مینک

مجموعه تولید کننده زرین همواره اعلام می نماید که بهترین و با کیفیت ترین پتو های مینک سربازی را تولید می نماید . این ادعای مجموعه تولید کننده زرین برای تمامی مشتریان دائمی ثابت گشته است و نظرات مثبت آن ها نسبت به مجموعه زرین موجب شده که همواره به تعداد مشتریان جدید این مجموعه افزوده شود. از ویژگی های پتو های مینک مجموعه زرین می توان به جنس لطیف ، ضخامت مناسب، ابعاد استاندارد و … اشاره نمود .

اهداف کاری مجموعه زرین پتو

اهداف کاری مجموعه زرین پتو

 این کارخانه با مجموعه کامل ریسندگی،بافندگی و تکمیل و بهره گیری از جدیدترین الگوهای تکنولوژی نساجی روز دنیا در ماشین آلات از معدود کارخانجات تولیدی پتو سربازی و نظامی در تیراژ بالا با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در تحویل سفارش، در سطح کشور می باشد. مجموعه تولیدی زرین پتو نهایت تلاش خود را مصروف ارائه برترین خدمات و کسب رضایتمندی کامل مشتریان خود می نماید.

 

موارد کاربرد پتو مینک

موارد کاربرد پتو مینک
  • برای زیر انداز و روانداز نیز  کارایی بسیار دارد
  • ضد حساسیت بوده و دارای استقامت بسیار بالایی میباشد
  • قابل شستشو بوده و دارای رنگ ثابت تا دمای 40 درجه سانتیگراد میباشد
  • دقت در خارزنی پتو بسیار بالا بوده و با بهترین کیفیت به دست مشتریان میرسد
  • بسته بندی بسیار شکیل و با دقت با نوار دوزی ساتن
  • میتوان این محصولات را به صورت رول نیز سفارش داد
  • هدف ما رضایت  مشتری و ارایه با کیفیت ترین محصول بازار میباشد
1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما