مرکز فروش عمده پتو سربازی در ایران

گروه تولیدی زرین پتو به عنوان مرکز فروش عمده پتو سربازی در ایران با تولید انواع پتو های مینک ، مسافرتی ، نمدی و … آماده پذیرش تولید انواع سفارشات درخواستی متقاضیان خرید می باشد.

کارخانه تولید پتو سربازی

کارخانه تولید پتو سربازی

یکی از پرکاربردترین مدل پتوهایی که توسط کارخانه ها در حال بافت و تولید می باشد مربوط به پتوهای سربازی است که از جنس نمدی هستند بسیار گرم و نرم بوده و ساده بودن آن ها هم بخشی از ویژگی های آن ها محسوب می شود. همانطور که گفته شد با توجه به مشخصاتی که پتوهای سربازی دارند، دارای موقعیت های کاربردی متعددی از جمله استفاده در پادگان ها و امhکان نظامی می باشد که از همین رو پخش عمده انواع پتوهای پشمی را در این مرکز، عهده دار هستیم.

مرکز فروش عمده پتو سربازی در ایران

مرکز فروش عمده پتو سربازی در ایران

پتو سربازی از الیاف مصنوعی تهیه شده است. معمولا رنگ پتوی سربازی، طوسی، شتری، سبز زیتونی می باشد. پتو سربازی در تبریز و سایر شهرها به صورت عمده به فروش می رسد. این پتو برای تمامی مراکز نظامی و پادگان ها قابل استفاده است. در طول سال در طی چندین بار، فروش فوق العاده با آفرهای زیاد اعلام می گردد. برای اطلاع از زمان آن می توانید با این شرکت در ارتباط باشید.برای سفارش عمده و خرید در تیراژ های بالا کافیست با ارسال پیامی از طریق برنامه کاربردی واتساپ و یا تلگرام سفارش خود را ثبت نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را تحویل بگیرید.

قیمت پتو سربازی درتبریز

قیمت پتو سربازی درتبریز

در چند ماه اخیر بالا و پایین رفتن نرخ ارز تاثیرات زیادی در بازار کشور داشته است و همین امر موجب شده قیمت محصولات با روند صعودی بسیار زیادی مواجه شود.همانطور که مستحضر هستید گروه تولیدی زرین ساپ همواره متعادل ترین قیمت ها را بر روی محصولات و پتو های خود اعمال می نماید.پتو جزء نیازهای ضروری جامعه است که متاسفانه از این قاعده مستثنی نبوده اما باز هم مراکزی وجود دارد که این محصول را با بهترین نرخ عرضه می کنند. برای خرید پتو سربازی در تبریز می توانید به مراکز و فروشگاه های شناخته شده و معتبر مراجعه کنید.

تولید کننده پتو سربازی

تولید کننده پتو سربازی

یکی از تولیدات شرکت زرین پتو مربوط به پتوهای سربازی می باشد که تولید آن هم در وزن دو کیلوگرمی و هم سبکتر و سنگین تر از آن انجام می شود. ترکیب الیاف، نخ پلی استر به همراه اکریلیک از اصلی ترین متریال تشکیل دهنده این نوع پتوها می باشد.قیمت های ارائه شده برای بهره مندی از فروش عمده پتو سربازی ، به تعداد سفارش شما، ارتباط مستقیم دارد که از همین رو می توانید ارتباط خود را با واحد فروش زرین پتو ، برای کسب اطلاعات دقیق تر برقرار نمایید.

خرید اینترنتی پتو سربازی به صورت عمده

خرید اینترنتی پتو سربازی به صورت عمده

متقاضیان خرید پتوهای سربازی، امروزه می توانند از ساده ترین و کم هزینه ترین روش های ممکن برای رسیدن به اهداف خود استفاده نمایند که در این زمینه ما فروش عمده پتو سربازی به صورت اینترنتی را برای عرضه پتوهای پشمی خود در نظر گرفته ایم. همانطور که می دانید پتوهای سربازی نمدی از گذشته تا به امروز، مورد نیاز سازمان های متعددی بوده که از همین رو در نتیجه فروش اینترنتی آن ها توانسته ایم در هر نقطه ای که متقاضی خرید عمده پتو باشید، آن را در اختیار شما قرار دهیم.


تولیدی پتو سربازی

 تولیدی پتو سربازی

شرکت پتو بافی زرین پتو در شهر تبریز با داشتن قابلیت فروش عمده پتو سربازی از جمله تولید کنندگان مطرح و شناخته شده در زمینه پتو می باشد که در حال حاضر انواع مدل پتوهای سربازی ساده و تک رنگ و همچنین نمونه های طرح دار را با بهترین کیفیت و با استفاده از دستگاه های پیشرفته، تولید می نماید.این نوع پتوها با توجه به درصد الیافی که از پلی استر و آکریلیک اسید در آن ها مورد استفاده قرار گرفته است، می توانند قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند.

اردوگاه های امداد و نجات از جمله مواردی هستند که نیاز به تامین این مدل پتوها دارند که با بهترین قیمت در حال حاضر توانسته ایم اقدام به فروش عمده آن ها نماییم.

خرید اینترنتی پتو سربازی

خرید اینترنتی پتو سربازی

امکان خرید اینترنتی پتو سربازی مرغوب در تعداد بالا و به صورت عمده برای تأمین کنندگان کالای نظامی فراهم شده است.اگر متقاضیان کالای نظامی به دنبال یک خرید ساده هستند که برایشان صرفه جویی در هزینه و زمان را به دنبال داشته باشد در واقع خرید کردن از مراکز فروشی است که به صورت اینترنتی کالای خود را به بازار عرضه می کنند.
اگر خریداران بخواهند خرید خود را با نازل ترین قیمت و همچنین دارای کیفیت انجام دهند باید با یک تولید کننده بزرگ ارتباط برقرار کنند.که این تولید کننده فرصت انتخابی گسترده ای را برای متقاضیان فراهم می کند.

پتو از کجا بخرم

پتو از کجا بخرم

آیا قصد خرید انواع پتو را دارید ولی نمی دانید از کجا می توانید این محصول را خریداری کنید؟ در این باره باید این نکته را متذکر شد که که برای خرید پتو باید به چند نکته توجه کنید،

  • نوع جنس
  • کیفیت
  • قیمت
  • کاربرد
  • صرفه جویی در وقت

که همه این موارد در تولید پتو های کارخانه زرین پتو لحاظ و اجرایی شده است.


سایز پتو سربازی

سایز پتو سربازی

پتو نمدی سربازی خط دار صادراتی زرین پتو در ابعاد ۱۴۰*۲۰۵سانتیمتر تولید شده از الیاف پلی استر درجه۱ و یا الیاف پشم درجه ۱ مخصوص صادرات می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما