مرکز فروش عمده پتو نمدی به صورت آنلاین

مرکز فروش عمده پتو نمدی به صورت آنلاین با تولید محصولات تولیدی پتو مینک زرین که بیانگر رعایت استانداردهای کیفی پتو نظیر ثبات رنگ در مقابل شستشو، ثبات ابعاد در مقابل شستشو ، مقاومت در مقابل کشش و فشار و داشتن گرمای مناسب در عین سبک بودن می باشد دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که آنرا از سایر محصولات مشابه متمایز مینماید.

 

خرید اینترنتی پتو نمدی

خرید اینترنتی پتو نمدی


مرکز فروش عمده پتو نمدی به صورت آنلاین با نام تجاری زرین ، تمام تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا کالای تولیدی خود را با بهترین کیفیت ودوام و نازلترین قیمت ممکن در بازار بدست هموطنان عزیز برساند.


مرکز فروش عمده پتو نمدی به صورت آنلاین

 مرکز فروش عمده پتو نمدی  به صورت آنلاین

این کالای خواب که جزو وسایل شخصی به حساب می آید، از آن دسته کالاهایی است که محبوبیتش در حدی زیاد است که تاکنون هیچ کالای دیگری نتوانسته است جای آن را بگیرد، در بازار نیز شاهد رشد تنوع چه از لحاظ نوع و چه از لحاظ جنس و طرح و رنگ آن هستیم.

  •  جاذب رطوبت
  • – ساخته شده از پشم طبیعی
  • – مناسب در درمان دردهای روماتیسم و مفاصل
  •  مانع از نفوذ سرما در زمستان به بدن افراد می شود.
  •  در تابستان بدن اشخاص را خنک نگه می دارد.
  • – بسیار سبک و قابل حمل است.

فروش پتوی نمدی

فروش پتوی نمدی

فروش پتوی بسیار مستحکم و گرم و نرم نمدی را از فروشگاه و مرکز فروش عمده پتو نمدی به صورت آنلاین که به عنوان سرشناس ترین واحد نمونه تولید پتو شناخته شده است ، تجربه کنید. در این فروشگاه انواع پتو سربازی و نمدی و همچنین حوله و ملحفه و لباس هم قابل پیگیری است.

قیمت های ارزان و مناسب این مرکز شما را شگفت زده خواهد نمود. با کیفیت و مرغوبیتی که این محصولات دارند ولی قیمت های ارزانی را به خود اختصاص داده اند.الیاف مختلفی برای تولید پتوی نمدی به کار می رود ولی قابل ذکر است که بیشترین الیافی که بدین منظور استفاده می شود الیاف پلی استر و آکریلیک هستند.


قیمت پتو ارزان کیلویی

  قیمت پتو ارزان کیلویی

به صورت کلی باید بیان کرد که پتو کیلویی دارای قیمت ارزانتری می باشد.اما پتو کیلویی چیست؟ آیا امکان فروش پتو به صورت کیلویی هم وجود دارد و علت فروش کیلویی پتو چیست؟ آیا همه نوع پتو را کیلویی می فروشند؟در ابتدا به پاسخ به سوال اول می پردازیم. همه نوع پتو را کیلویی نمی فروشند بلکه تنها پتوهایی را کیلویی می فروشند که از نظر واحد فنی کارخانه تولید پتو تایید شده نیستند.

پتو هایی که نقص فنی دارند و واحد فنی کارخانه آنها را از خط تولید، به خاطر داشتن مشکلات فنی کنار زده است واحد فروش کارخانه با قیمت ارزان تر بفروش می رساند.


پتو نمدی ارزان

 پتو نمدی ارزان

انواع پتو نمدی مناسب اتاق کودک، مکان های مرطوب و … با قیمت تولیدی  به صورت عمده  در این فروشگاه بفروش می رسد. قیمت محصولات نمدی بیشتر شامل مواد اولیه مصرفی و هزینه کارگر می شود.
برای خرید اینترنتی محصولات نمدی،در صورتی که قصد خرید محصولی خاص و سفارشی را دارید ابتدا طرح و اندازه محصول مورد نظر را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.تا نیروهای کارگاه تولیدی ما برحسب سفارش شما طرح موردنظر راایجاد و در صورت موجود بودن ،در سایز موردنظر شما برش نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت با مسئول فروش این گروه تولیدی تماس بگیرید.


خرید پتوی نمدی

  خرید پتوی نمدی

پتو ها، یکی از اجزای جدایی ناپذیر اتاق خواب و رخت خواب می باشد و کیفیت آن علاوه بر تامین گرمای مناسب، به داشتن خوابی آرام، دلچسب و لذت بخش، کمک کند. پتو های تولید شده در کارخانه ها و کارگاه های مختلف سراسر کشور، انواع بسیار متنوعی دارند که همین تنوع بالای در طرح و رنگ و مدل های پتو ها، باعث سردرگمی مشتریانی می شود که به دنبال خرید پتوی مناسب و با کیفیت بالا هستند. ما در این مطلب ضمن معرفی انواع پتو خانگی به مراکز فروش پتو ها و روش های دستیابی به قیمت پتو ارزان، نیز اشاره ای خوهیم داشت.  مرکز فروش عمده پتو نمدی به صورت آنلاین با نام تجاری زرین آماده ارائه خدمات فروش غیر حضوری به تمامی متقاضیان خرید می باشد.

 

کارخانه پتو نمدی

کارخانه پتو نمدی

کارخانه زرین از بزرگ ترین و برترین مراکز تولید پتو نمدی در کشور می باشد که محصولات خود را با بهره گیری از تجهیزات مدرن با تنوع بالا تولید می نماید . محصولات زرین در طرح های جدید و به روز با رنگ بندی های زیبا تولید می گردند و کیفیت درجه یک دارند . شما می توانید برای اطمینان خاطر از کیفیت محصول مورد نظر ، آن را از شرکت تولید کننده زرین به صورت مستقیم خریداری نمایید . سفارشات شما در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای کشور که باشید آماده ارسال خواهند شد .

 

 

سفارش پتو نمدی

سفارش پتو نمدی

خرید اینترنتی پتو نمدی برای همه مردم ایران امکان پذیر است . با خدمات گسترده در حال حاضر شاهد هستیم که محدودیت های دسترسی برداشته شده است و شما در هر نقطه از ایران که زندگی می کنید می توانید از از محصولات مرغوب شرکت زرین بهره مند شوید . شرکت زرین به محض دریافت سفارشات شما در جهت ارسال محصولات خریداری شده اقدام می کند . فروش عمده پتو نمدی سبب شده تا بتوانید برای تامین نیاز خود با هزینه کمتر اقدام به خرید کنید .

 

پتو نمدی ساده

پتو نمدی ساده

پتو نمدی یکی از انواع پتو های تولید شده در کارخانه زرین می باشد که به صورت ساده و طرح دار ارائه می شود و تنوع بالایی دارد. این پتو ها در کارخانه زرین با استفاده از الیاف طبیعی تولید می شوند و می توانند بدن افراد را در برابر سرما حفظ کنند . همچنین پتو های برند زرین به هیچ وجه موجب ایجاد حساسیت و یا مشکلات این چنینی نمی شوند و با پوست تمامی افراد کاملا سازگار هستند .

 

 

 

 

 

ویژگی های پتو نمدی

ویژگی های پتو نمدی
  • برای زیر انداز و روانداز نیز  کارایی بسیار دارد
  • ضد حساسیت بوده و دارای استقامت بسیار بالایی میباشد
  • قابل شستشو بوده و دارای رنگ ثابت تا دمای 40 درجه سانتیگراد میباشد
  • دقت در خارزنی پتو بسیار بالا بوده و با بهترین کیفیت به دست مشتریان میرسد
  • بسته بندی بسیار شکیل و با دقت با نوار دوزی ساتن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما