مرکز فروش پتو مینک با قیمت ارزان

گروه تولیدی پتوی زرین توانسته است با فروش پتو مینک و تولید آن با فناوری های نوین یک خط تولید فعال را به خود اختصاص دهد و روز به روز بر میزان فروش خود بیافزاید.

پتو مینک چیست

پتو مینک چیست

پتوی مینک در واقع نسل دوم پتوهای تولید صنعتی محسوب میشود.پس از پتوی نمدی با پیشرفت صنعت نساجی پتوی مینک ابداع و به بازار عرضه شد. مراحل بافت پتوی مینک با پتوی نمدی تفاوت چندانی ندارد.تفاوت اصلی در مرحله تکمیل این نوع پتو است . البته الیاف مورد استفاده در پتوی مینک هم با پتوی نمدی متفاوت است.

مرکز فروش پتو مینک

مرکز فروش پتو مینک

کارخانه تولیدی پتو زرین، بعنوان پرتیراژترین، با کیفیت ترین و ارزانترین تولید کننده پتوی مینک و خانگی در سطح ایران می باشد. پتو مینک های تولیدی مجموعه زرین قابل عرضه در رنگ های متنوع و در سایز های یک نفره و دو نفره تهیه شده از بهترین و درجه یک ترین نخ و الیاف، بسیار زیبا، شکیل، لطیف و با کیفیت، مناسب هدیه، جهیزیه، خانگی و سازمان های ویژه با قیمتی مناسب مورد پسند مشتریان با سلیقه می باشد.

مرکز فروش پتو مینک با قیمت ارزان

مرکز فروش پتو مینک با قیمت ارزان

 

قیمت فروش این پتو نسبت به الیاف و تراکم بافت آن تعیین می شود. در مرحله تکمیل فرآیند تولید علاوه بر مرحله خار که با پتوی نمدی مشترک است یک مرحله دیگر به نام شیرینک برای پتوی مینک استفاده میشود. در این مرحله طی یک فرایند حرارتی سطح پتو در مجاورت حرارت قرار گرفته که این امر موجب براق شدن پتو میشود.به دنبال این عملیات پرزهای سطح پتو تیغ خورده و همگی به یک اندازه میشود که این امر موجب یکنواختی سطح پتو شده و ظاهر شکیل تر و منظمی پیدا میکند.

 

مرکز فروش پتو مینک به صورت عمده

مرکز فروش پتو مینک به صورت عمده

پتوهای مینک در ابتدا در بسیاری از کشورها به عنوان یک کالای خواب محبوب استفاده می شدند هم چنین به عنوان روتختی مورد استفاده قرار می گیرند تا به اتاق یک جلوه چشمگیر ارائه دهند.ما این نوع  پتو را در همه ابعاد ، رنگ ها ، سبک ها و پارچه ها ارائه می دهیم. پتوهای ما با پارچه های با کیفیت عالی ساخته شده اند و آماده ارائه و فروش به صورت عمده می باشند.

فروش پتو مینک درجه یک

فروش پتو مینک درجه یک

پتوهای تولیدی مجموعه زرین دارای رنگهای پر جنب و جوش هستند.کلمات و تصاویر به هیچ وجه زیبایی و کیفیت پتوهای مینک ما را نمایان نمی کنند. شما باید شخصاً یکی از پتوهای مینک را برای خودتان خرید کرده و تجربه کنید تا کاملاً از صحت و کیفیت برتر محصولات ما آگاه شوید. هر پتوی مینک توصیف خود را توجیه می کند. الیاف این پتو شگفت آور نرم ، پر زرق و برق ، رنگ های پر جنب و جوش ، طراحی های زیبا و درخشش مواد است. همه این ویژگی ها در یک پتو کمک می کند که این پتو واقعاً کاربرد فراوانی داشته شود.

تولید کننده پتو مینک در ایران

تولید کننده پتو مینک در ایران

زمان خرید، به یاد داشته باشید که همه پتوها یکسان ایجاد نشده اند و انواع مختلفی از پتوها برای انتخاب وجود دارد.متداول ترین نوع ماده ای که برای ساخت پتو استفاده می شود ، پشم است ، دلیل آن این است که باعث گرمتر و ضخیم تر شدن آن می شود

تولید پتو مینک با فناوری های نوین

تولید پتو مینک با فناوری های نوین

گروه تولیدی پتوی زرین با داشتن ماشین آلات صنعتی و با داشتن پرسنل توانمند در بخش اجرایی و تولید کارخانه تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا انواع پتوهای مینک را با بهره گیری از طرح های روز و ابعاد استاندارد به مرحله تولید انبوه برساند.

فروش پتو مینک بیمارستانی

فروش پتو مینک بیمارستانی

مواد و بافت پتو مینک بیمارستانی تأثیر بسزایی در دوام آن دارد.پتوهای ساخته شده از پشم برای مدت طولانی تری دوام می آورند ، اما هزینه بر هستند و همچنین تمیز کردن آنها نیاز به تلاش زیادی دارد.همچنین نحوه استفاده از پتو تأثیر مستقیمی در طول عمر دارد.هرچه پتوی مینک بیمارستانی را بیشتر بشویید ، سریعتر خراب می شود.البته این بدان معنا نیست که حتی اگر آن به تمیزکاری نیاز دارد آن را نشویید.

سایز پتو مینک

سایز پتو مینک

اگر برای تختخواب خود پتوی جدیدی خریداری می کنید ، به یک اندازه بزرگ نیاز دارید تا بتوانید تشک خود را با چند اینچ اضافی بپوشانید.به خاطر داشته باشید ، اندازه های پتو از سازنده به سازنده دیگر متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما