فروش عمده پتو مسافرتی ژله ای

اگر به دنبال مرکز فروش عمده پتو در کیفیت های متفاوت و در تناژهای بسیار بالا هستید خرید این پتو مسافرتی در نوع یک نفره و دو نفره را از این مجموعه تولیدی به شما پیشنهاد می دهیم.

خرید پتو ارزان قیمت

خرید پتو ارزان قیمت

پتو یکی از ملزومات مهم برای هر خانه است اگر شما هم قصد خریدن پتو را دارید باید بدانید که تنوع در پتوها بسیار است و امروزه در مارکت ها انواع و اقسام پتو ها با هر جنس و قیمتی وجود دارد ما در این مطلب از زرین پتو برای شما به تفکیک انواع پتو های مسافرتی را به اشتراک گذاشته ایم و از جنس و رنگ تنوع آن ها مطالب مفیدی را آماده کرده ایم.


فروش عمده پتو مسافرتی ژله ای

 فروش عمده پتو مسافرتی ژله ای

پتو مسافرتی از نظر بسیاری از افراد که سرمایی هستند محبوب ترین و بهترین همدم برای شب های زمستان محسوب می شود این وسیله از جمله لوازم در رده ی کالاهای خواب است و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد به گونه ای که تولید کنندگان بسیاری این محصول را در انواع مدل ها و رنگ ها عرضه می کنند.

پتو مسافرتی یک پتوی سبک و کم حجم است که فضای کمی را اشغال می کند از این نظر به خوبی قابل حمل می باشد. این پتو ها معمولا از الیاف مصنوعی ایجاد می شوند و دارای پرز می باشند. پتو مسافرتی یک محصول با عمر نسبتا بالا محسوب نمی شود و نسبت به سایر انواع پتوها قیمت کمتری دارد.


خرید پتو مسافرتی ارزان

 خرید پتو مسافرتی ارزان

این پتوها بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را اشغال می کنند.معمولا پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی تولید شده و پرز می دهند. عمر کوتاهی نیز دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای سفر به شمار می آیند. قیمت پتوهای مسافرتی نسبت به ضخامت و کیفیت بافت شان تعیین می گردد.اگر شما بازدید کننده گرامی اهل مسافرت های کوتاه مدت و گشت و گذار هستید خرید این نوع پتو به شما از این گروه تولیدی پیشنهاد می شود.


خرید پتو مسافرتی عمده

 خرید پتو مسافرتی عمده

گروه تولیدی پتوی زرین با فراهم نمودن امکان خرید پتو مسافرتی در تناژ بالا و در وزن های460 و 520 و 630و 850 برای تمامی خریداران عمده فراهم نموده است، امید است تا با استقبال هرچه بیشتر تجار وبازرگانان ایرانی و خارجی از فروش عمده این محصول بتوانیم خدماتی درخور شآن مصرف کنندکان را ارائه دهیم.


فروش عمده پتو مسافرتی ارزان

  فروش عمده پتو مسافرتی ارزان

پیش از خرید پتو مسافرتی باید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. این پتو ها در انواع اندازه های تک نفره، دو نفره و کودک عرضه می شوند. این پتو ها در انواع قیمت ها و برندهای داخلی و خارجی موجود می باشند و از تنوع خوبی برخوردار هستند. انتخاب طرح و رنگ مناسب برای پتو در ایجاد یک خواب راحت و با آرامش بسیار تاثیر گذار است. رنگ های گل بهی، لیمویی، یاسی و … بسیار مناسب می باشند و فروش عمده پتو در رنگ بندی ها و ابعاد متفاوت انجام می گیرد . همچنین بهتر است برای کودکان از طرح های کارتونی مناسب که ترسناک نمی باشند استفاده نمود.


قیمت پتو مسافرتی

 قیمت پتو مسافرتی

گروه تولیدی پتوی زرین با تعیین قیمت فروش عمده پتو مسافرتی با توجه به انواع بودجه ها و توان مالی خریداران توانسته است یک خریدی مقرون به صرفه را با اعمال تخفیفات ویژه و دریافت کمترین پیش پرداخت ها بر روی محصولات تولیدی خود اعمال نماید. لازم به توضیح می باشد که قیمت پتو مسافرتی اغلب در رنج های متعادل و ارزان تعیین و رده بندی می شود.


بهترین مارک پتو

بهترین مارک پتو

گروه تولیدی پتوی زرین با داشتن قابلیت فروش عمده پتو وتولید بهترین مارک پتو مسافرتی با استفاده از مواد اولیه درجه یک این توانمندی را دارد تا با به کار بردن بهترین متریال در تولید و فروش عمده پتو مسافرتی خدماتی نوین را به بازار جهانی عرضه نماید.

نکات مهم در هنگام شست و شوی پتو

نکات مهم در هنگام شست و شوی پتو

برچسب شستشوی پتو را چک کنید. دانستن علائم شستشو به شما کمک می‌کند بهتر نسبت به شستشوی پتو تصمیم بگیرید. این برچسب‌ها مشخص می‌کنند نسبت به شستشوی پتوی باید چطور اقدام کنید، آیا لازم است آن را با دست بشویید یا باید حتما شستشوی پتو را به خشکشویی بسپارید. بنابراین لازم است به این نکته توجه بیشتری داشته باشید. در هنگام خرید پتو دقت کنید که روی برچسب آن قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی درج شده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما