مرکز خرید اینترنتی پتو مینک در تبریز

گروه تولیدی پتوی زرین به عنوان مرکز خرید اینترنتی پتو مینک این توانایی و قابلیت را دارد تا با اعمال و اجرایی نمودن نکته نظرات مشتریان انواع سفارشات تولید پتوی مینک و سایر پتو ها را به مرحله فروش برساند.

فروش پتو مينک

فروش پتو مينک

پتو مینک به پتویی گفته می شود که پس از تولید پتوی نمدی تحت عملیات دستگاه دیگری بنام مینک قرار میگیرد . عملیات مینک پرزهای سطح پتو نمدی را برافراشته و خز مانند نموده و طی عملیات حرارتی ،لطافت ،براقیت و جلای خاصی به پتو میدهد.

 


مرکز خرید اینترنتی پتو مینک

 مرکز خرید اینترنتی پتو مینک

 

محصولات تولیدی پتو مینک زرین بیانگر رعایت استانداردهای کیفی پتو نظیر ثبات رنگ در مقابل شستشو ، خشکشویی و مالش ، ثبات ابعاد در مقابل شستشو و مقاومت بالای دوخت نوار ، مقاومت در مقابل کشش و فشار و تنوع بی نظیر در طرح و رنگ و داشتن گرمای مناسب در عین سبک بودن دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که آنرا از سایر محصولات مشابه متمایز مینماید.
واحد تولیدی پتوی زرین تمام تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است که کالای تولیدی خود را با بهترین کیفیت ودوام و نازلترین قیمت ممکن در بازار حضور هموطنان عزیز تقدیم نماید


توليدي پتو مينک

 توليدي پتو مينک

گروه تولیدی پتوی زرین اقدام به تولید پتو هایی نموده است که دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر می باشد:

  • بسیار گرم و لطیف
  • برای زیر انداز و روانداز نیز  کارایی بسیار دارد
  • ضد حساسیت بوده و دارای استقامت بسیار بالایی میباشد
  • قابل شستشو بوده و دارای رنگ ثابت تا دمای 40 درجه سانتیگراد میباشد
  • دقت در خارزنی پتو بسیار بالا بوده و با بهترین کیفیت به دست مشتریان میرسد
  • بسته بندی بسیار شکیل و با دقت با نوار دوزی ساتن
  • میتوان این محصولات را به صورت رول نیز سفارش داد

 

 

مرکز فروش پتو در تبريز

مرکز فروش پتو در تبريز

گروه تولیدی پتوی زرین تولید کننده و عرضه کننده انواع پتو سربازی و خانگی (نمدی، مینک) با برترین کیفیت و نازلترین قیمت ممکن در سطح کشور آماده تامین نیازهای مشتریان خود شامل تجار، بازرگانان، موسسات، ارگان ها، سازمان ها می باشد.امید است تا با افزایش میزان تیراژ فروش این نوع از محصولات بتوانیم خدماتی درخور شآن مصرف کنندکان و مشتریان را در سراسر دنیا ارائه دهیم . جهت بهره مندی از خرید اینترنتی پتو مینک از طریق کانالهای ارتباطی مجازی کافیست از طریق برنامه کاربردی واتساپ سفارش خود را به ثبت رسانده و با مدیریت فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

 


پخش عمده پتو در تبريز

 پخش عمده پتو در تبريز

 

کادر اجرایی فعال در بخش تولیدی پتو زرین تمامی تلاش خود را بر این امر داشته تا با انواع پتوهای سفارشی خود را با کیفیتی هرچه تمامتر در نقاط مختلف جغرافیایی به صورت عمده و در تناژ درخواستی توزیع نماید.و تاکنون توانسته است انواع توانهای مالی را پشتیبانی نماید و محصولی تولید نماید که بودجه های متفاوت افراد را رعایت نموده و رضایت افراد مصرف کننده را جلب نماید.


قيمت انواع پتو مينک

 قيمت انواع پتو مينک

گروه صنعتی پتو زرین، بعنوان پرتیراژترین، با کیفیت ترین و ارزانترین تولید کننده پتوی مینک و خانگی در سطح ایران می باشد واکنون توانسته است اقدام به تولید پر فروش ترین محصول خود نماید .  پتو مینک طرح قالیچه تولیدی زرین پتو، قابل عرضه در رنگ های متنوع و در سایز های یک نفره و دو نفره تهیه شده از بهترین و درجه یک ترین نخ و الیاف، بسیار زیبا، شکیل، لطیف و با کیفیت، مناسب هدیه، جهیزیه، خانگی و سازمان های ویژه با قیمتی مناسب مورد پسند مشتریان با سلیقه می باشد.

 

 

قیمت پتو مینک

قیمت پتو مینک

هدف اصلی فعالیت مجموعه تولید کننده زرین در زمینه فروش انواع پتو ها این است که همواره محصولی تضمین شده و با کیفیت با قیمت مناسب به صورت مستقیم و از درب کارخانه در اختیار خریداران قرار گیرد .بسیاری از مشتریان مجموعه زرین از ابتدای آغاز به فعالیت این مجموعه در موقعیت های ویژه فروش عمده پتو ها ،نسبت به خرید اقدام نموده اند و از مزایای ویژه مجموعه زرین بهره مند گشته اند در واقع این افراد امروزه جزو مشتریان دائمی مجموعه زرین هستند  و سالیانه حجم چند تنی پتو مینک قیمت مناسب را خریداری می نمایند .

 

فروش پتو مینک عمده

فروش پتو مینک عمده

مجموعه تولید کننده زرین با مشاهده استقبال بالای مشتریان فعالیت فروش خود را گسترش داده است .شیوه فروش در این مجموعه به صورت اینترنتی می باشد با توجه به حمایت های تمام ایرانیان از پتو های مینک برند زرین و همچنین حمایت اغلب مشتریان خارجی از این برند تولید کننده ایرانی قدرت این مجموعه  در زمینه تولید انواع پتو ها بالا رفته است و موجب شده است که مجموعه زرین بیش از پیش از مدل های به روز و زیبا جهت تولید انواع پتو ها بهره بگیرد .

 

 

 

 

تولیدی پتو مینک

تولیدی پتو مینک

شرکت تولیدی زرین جزو معدود مجموعه های تولیدی ایرانی می باشد که توانسته است نظر مشتریان را نسبت به محصولات ایرانی مساعد کند و تمایل آنها را نسبت به خرید  افزایش دهد .در بخش تولیدی پتو مینک مجموعه زرین همواره از درجه یک ترین الیاف بهره گرفته می شود از هیچ گونه الیاف پلاستیکی که عامل اصلی  بروز مشکلات پوستی است استفاده نمی شود و همواره کارشناسان و ناظران در این مجموعه نسبت به مراحل تولید انواع پتو مینک توجه نشان می دهند .


پتوي مينک تبريز

 پتوي مينک تبريز

پتو مینک به عنوان یکی از انواع پتو نمدی شناخته می شود که تحت عملیات ویژه ای قرار گرفته است. خرید اینترنتی پتو مینک در عصر حاضر با توجه به تقاضای بازار از رونق خوبی برخوردار است. عملیات تولید پتو مینک سبب می شود که پرز های سطح پتو نمدی حالتی پرز مانند به خود بگیرند. پتو مینک به نسبت دیگر انواع پتو لطافت و براقیت بیشتری دارد. این نوع پتو به سبب تراکم پرز بالا و منافذ سطحی کمی که دارد برای استفاده در مناطق سردسیر بسیار مناسب می باشد و به عنوان یکی از انواع پتو که در عملیات های امدادی مورد استفاده قرار می گیرد شناخته می شود.

 

 

ویژگی و کاربرد پتو مینک

ویژگی و کاربرد پتو مینک

زیر دست نرم و لطیف – عایق حرارتی کمتر نسبت به پتو نمدی -در حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل جهت استفاده خانوار آسیب دیده- قابل استفاده در سرماهای زیاد- عایق حرارتی بالا- جهت استفاده نیروهای مسلح .مناسب برای خانواده ها و تمامی اقشار جامعه همچنین نیروهای مسلح و امدادی . این پتو از ابتدا تا انتها تولید داخل در تولیدی پتوی زرین می باشد و 100% داخلی می باشد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما