فروش پتو سربازی تهران با قیمت عمده

فروش پتو سربازی در تهران به شیوه مدرن و به کمک سایت های معتبر انجام می شود و مشتریان می توانند در محل کار، در ترافیک، در منزل و … سریع و آسان در تمامی ساعات شبانه روز به شکل آنلاین سفارش خود را ثبت کنند.

ویژگی پتو های سربازی

پتو های سربازی به دلیل پشمی بودن از گرمای خاصی برخوردار هستند . این نوع از پتو ها مناسب افرادی است که به سرما حساسیت دارند و سرمایی هستند . حوله های سربازی به دلیل پشمی بودن  برای افرادی که حساسیت پوستی دارند مناسب نیست.پتو سربازی بافتی منسجم، پرز کوتاه و تراکم بالای پرز دارد که تمامی این ویژگی ها سبب می شود این محصول ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد و در شرایط سخت دمایی کارایی خوبی از خود نشان دهد.

فروش پتو سربازی تهران با قیمت عمده

تولید پتو سربازی

پتو سربازی یکی از انواع پتو می باشد که نه تنها در خوابگاه های سربازی بلکه در مسافرخانه ها، در گرمخانه ها، در عملیات امداد رسانی، در مناطق مرزی و سردسیر و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد که همه ی این کاربرد ها نشان از دوام و کیفیت بالای این محصول دارد.

فروش پتو سربازی تهران با قیمت عمده

فروش پتو سربازی در تهران

فروش پتو سربازی در تهران و سایر شهرستان ها به شکل آنلاین و با عرضه مستقیم انجام می شود که از این طریق مشتریان محصول را به شکل مستقیم از تولید کنندگان خریداری می کنند و با حذف واسطه های فروش امنیت خرید خود را بالا می برند.

فروش پتو سربازی تهران با قیمت عمده

عرضه پتو سربازی با قیمت عمده

از امتیازاتی که تولید کنندگان برای مشتریان عزیز فراهم کرده اند امکان خرید انواع پتو از جمله انواع پتو سربازی به قیمت عمده می باشد که سبب شده است قیمت نهایی این محصول با کاهش رو به رو باشد و از این طریق مشتریان بیش از پیش رضایت مشتریان را به خود جلب کرده اند.

فروش پتو سربازی تهران با قیمت عمده

صادرات پتو سربازی

شرکت زرین ساپ مفتخر است که در صنعت صادرات پتو به تمام نقاط جغرافیایی رشد و پیشرفت بسیاری داشته است . هر ساله با آغاز فصل سرما و ایام محرم صادرات پتو را آغاز کزده و به کشور هایی همچون عراق صادر می کند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما