قیمت پتو سربازی عمده در تبریز

قیمت پتو سربازی در گروه تولیدی پتوی زرین را میتوان از طریق پل ارتباطی که معمولا با برقراری ارتباط آنلاین از طریق برنامه کاربردی واتساپ با مدیریت فروش این گروه تولیدی قابل دسترسی است ، جویا شد.

صادرات پتوی سربازی نمدی

صادرات پتوی سربازی نمدی

پتو سربازی که به اصطلاح، به پتو نمدی هم معروف می باشد، در طول سال های گذشته، صادرات مناسبی به کشورهای همسایه داشته است و شهر تبریز با سرمایه گذاری که در بخش راه اندازی خط تولید پتو سربازی، داشته، توانسته ظرفیت خوب و قابل توجهی از این محصول را ارائه نماید.فروش عمده پتو سربازی این سایت، در وزن ها و رنگ ها و کیفیت های متنوعی انجام می شود که پیشنهاد می کنیم ضمن تماس با ما، اطلاعات لازم در این خصوص را کسب نمایید.

 



قیمت پتو سربازی عمده در تبریز

قیمت پتو سربازی عمده در تبریز

حتما تا کنون نام و برند پتو سربازی را شنیده اید وبا کاربرد آن را در مراکز نظامی و پادگان ها آشنایی دارید . با توجه به اینکه پتوهای سربازی در اماکن مذکور مورد استفاده قرار می گیرد و در طول سال با ازدحام جمعیت در این گونه مکانها روبه رو هستیم سفارش و تولید این محصولات به صورت عمده و در تناژ بالا انجام می گیرد.

 


قیمت پتو سربازی ارزان

 قیمت پتو سربازی ارزان

اگر قصد دارید در مورد کیفیت این محصول اطلاعاتی را بدست آورید اول باید بدانید که در کدام دسته از انواع پتو قرار می گیرد. پتو سربازی را می بایست جزو پتو نمدی دانست، می توان گفت که یکی از قدیمی ترین پتو های تولید شده می باشد و از دیر باز مورد استقبال فروش پادگان ها و مراکز نظامی می باشد.


مرکز فروش پتو سربازی

 مرکز فروش پتو سربازی

اگر به الیاف به کار رفته در پتوها دقت کنید به این موضوع می رسید که به طور معمول از الیافی همچون پلی استر و آکریلیک استفاده می کنند ولی اگر به دنبال کیفیت برتر این محصول هستید، پتوهایی که الیاف آکریلیک دارند کیفیت آنها بسیار بالا هستند . ولی قیمت پتوهایی که آکریلیک دارند بسیار بالا می رود به همین خاطر از الیاف دیگری همچون پلی استر استفاده می کنند تا قیمت این منسوج پایینتر بیاید و شما می توانید پتو سربازی باکیفیت را با قیمت ارزانتر خریداری کنید.


خرید اینترنتی پتو سربازی

 خرید اینترنتی پتو سربازی

حجم انبوه در کنار تنوع بسیار زیاد پتو در رنگ های جذاب و طرح های فوق العاده موجب شده که بازار کشور کمبودی در زمینه پتو نداشته باشد. بعضی از ارگان ها مانند ارتش و سپاه بیشتر به یک مدل از پتو نیازمند هستند طرحهایی مانند پتو سربازی بیشترین استفاده را در اینگونه سازمانها دارند.


خرید پتو ارزان قیمت

 خرید پتو ارزان قیمت

قیمت پتو سربازی را از طریق ارتباط با مدیریت فروش این گروه تولیدی و با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ جوبا شوید. در این فروشگاه مناسب ترین و ارزان ترین قیمت پتوی نو را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این بازار هر نوع پتویی که شما خواهانش هستید یافت می شود. به سایت فروشگاه و مجموعه وارد شوید تمامی کالاها را بررسی کنید و بهترین محصولی را که قصد خرید آن را دارید با بهترین قیمت خریداری نمایید مطمئن باشید کالای دلخواه خود را با وزن و تناژ درخواستی خود با قیمت بدون واسطه و کارخانه ای تهیه خواهید کرد.

پتو سربازی ارزان رنگ های متنوع

 پتو سربازی ارزان رنگ های متنوع

رنگ پتو هم به عنوان یکی از پارامترهای تعیین کننده قیمت پتو می باشد و پتوهای سیاه و رنگ تیره از جمله ارزان ترین نمونه های پتو سربازی هستند و این در حالی است که پتوی رنگ شتری و طوسی، به نسبت از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.ارتباط با تیم فروش زرین، امکان کسب اطلاعات در خصوص قیمت انواع پتو را برای شما مشتریان فراهم می آورد.

مرجع فروش پتو سربازی

مرجع فروش پتو سربازی

بدون شک یکی از بهترین مراجعی که می تواند اقدام به پاسخگویی و تامین نیازهای مشتریان در اقصی نقاط ایران در زمینه پتوهای مسافرتی و سربازی نماید، فروش اینترنتی است.گروه تولیدی پتوی زرین از جمله مجموعه هایی است که در زمینه کالای خواب فعالیت نموده و بهترین مدل پتوهای سربازی را که در وزن های مختلف از ۲٫۵ کیلوگرم تا ۱٫۵ کیلوگرم تولید شده اند را به بازار عرضه می نماید.ترکیب های رنگی سبز زیتونی، سبز کاهویی، طوسی، قهوه ای از جمله رنگ های ارائه شده برای انواع پتوهای سربازی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما