قیمت پتو مسافرتی درپایین ترین سطح ممکن

گروه تولیدی پتوی زرین با تعیین قیمت پتو مسافرتی در پایین ترین سطح ممکن و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته کارخانه ای اقدام به تولید انبوه این محصول نموده است، و به دلیل کاربرد و ویژگی های بارز آن تولید و فروش آن به صورت انبوه انجام می گیرد.

فروش پتو مسافرتی ارزان

 فروش پتو مسافرتی ارزان

گروه تولیدی پتوی زرین با قیمت گذاری بر روی پتوهای مسافرتی در حدود ارزان و متناسب با انواع توان مالی خریداران توانسته است بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد.معمولا پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی تولید شده و پرز می دهند. عمر کوتاهی نیز دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای سفر به شمار می آیند. قیمت پتو مسافرتی با توجه به تراکم بافت آنها و ضخامت و وزن آنها تعیین می شود ولی این گروه تولیدی سعی در رعایت انواع توان مالی و بودجه ها را دارد.

قیمت پتو مسافرتی درپایین ترین سطح ممکن

قیمت پتو مسافرتی درپایین ترین سطح ممکن

پتوی مسافرتی هنگام خنک‌شدن هوا در سفر‌های جاده‌ای و حتی در قطار و هواپیما، فرد را به‌خوبی گرم نگه می‌دارد. این پتوی یک‌لایه حجم به‌نسبت کمی دارد و به‌راحتی داخل کیف یا ساک سفری جا می‌گیرد؛ بنابراین هنگام حمل آن دچار مشکل نخواهید شد. بافت این مدل ترکیبی از نخ و پلی‌استر است که علاوه‌بر لطافت، طول‌عمر و دوام بسیار مطلوبی دارد.

 


خرید پتو از کارخانه

 خرید پتو از کارخانه

اگر اهل مسافرت های تفریحی و کمپینگ هستید به شما پتو مسافرتی  را پیشنهاد می کنیم. الیاف به‌کاررفته در ساخت آن، خاصیت ضدآلرژی و ضد حساسیت دارد و با وجود الیافی با ضخامت یک سانتی‌متر، بستری گرم و راحت را با رنگ‌های متنوع برایتان به ‌ارمغان می‌آورد. 
پتوهای مسافرتی تولیدی زرین پتو  در رنگ های متنوع برای شما عزیزان قابل تهیه می باشد

خرید پتو ارزان قیمت

خرید پتو ارزان قیمت

گروه تولیدی زرین پتو با ارائه و تعیین قیمت پتو مسافرتی در رنج ارزان هدف خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با ارائه قمیتهای مقرون به صرفه و ارزان همواره محصولاتی درجه یک و ایده آل را تقدیم حضور خریداران عمده نماید و این امید و آرزو را دارد تا با تعیین محدوده قیمتها در متعادل ترین سطح، برآمار فروش خود بیافزاید.


خرید پتو مسافرتی مخمل

  خرید پتو مسافرتی مخمل

فروش اینترنتی پتو مسافرتی مخمل یکی از خاص ترین فروش ها می باشد. همانطور که مشخص است از محصولی که از جنس مخمل پشتیبانی می کند یادآور نرمی و لطافت خاص خود است. پتو های مخملی با دارا بودن طرح ها و نقش های شاد همچون گلدار و یا طرح های فانتزی عرضه بازار می شوند.

 

خرید عمده پتوی مسافرتی ارزان قیمت

خرید عمده پتوی مسافرتی ارزان قیمت

به منظور خرید عمده انواع پتو های مسافرتی میتوانید با همکاران بخش فروش در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را بعمل آورند. خرید و فروش عمده امروزه یک روش عالی در سود دهی به هر دو طرف می باشد. پتو های مسافرتی به دلیل تنوع طرحی و رنگی بالا با فروش های بالایی مواجه است که نشانگر تمایز این محصول نسبت به سایرین می باشد.

 

کاربرد و ویژگی پتو مسافرتی

کاربرد و ویژگی پتو مسافرتی

استفاده از این پتوها در ایام پیک مانند فصل بهار و تابستان روبه افزایش است. همانطور که از نام این محصول پیداست به دلیل جاگیر نبودنشان و نداشتن وزن زیاد نسبت به پتوهای پشمی و مینک و حمل آسان آن در مسافرت ها می تواند همراه خوبی برای مسافران باشد. سالانه افراد زیادی مشتری پر و پا قرص این کالا هستند. به همین دلیل در بازار شاهد عرضه این کالا در انواع گوناگون چهار فصل، کرک دار، پشمی و … هستیم؛ حتی نمونه های مسافرتی این کالا نیز برای افرادی که حساسیت بیشتری روی این کالای خواب محبوب دارند، در بازار موجود است.در هر حال این کالا به دلیل محبوبیت زیادی که دارد در نوع، سایز و طرح های گوناگونی در بازار عرضه شده است.

 

 

 

قیمت پتو مسافرتی حوله ای

قیمت پتو مسافرتی حوله ای

پتو مسافرتی حوله ای مناسب ترین نوع پتو برای فصل زمستان می باشد .اغلب افراد پتو های مسافرتی حوله ای را در طیف های رنگی شاد برای استفاده روزانه خود خریداری می نمایند .قیمت پتو مسافرتی حوله ای در مجموعه تولید کننده زرین مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد . اگر قصد خرید بالاترین تیراژ پتو مسافرتی حوله ای را دارید می توانید مجموعه تولید کننده زرین را برای خرید انتخاب نمایید مطمئن باشید که بهترین خرید را در این مجموعه تجربه خواهید کرد .

 

فروش پتو مسافرتی متری

فروش پتو مسافرتی متری

یکی از شناخته شده ترین مجموعه هایی که در کشور به صورت کاملا حرفه ای به فروش پتو مسافرتی متری و سایر انواع پتو ها می پردازد مجموعه تولید کننده زرین می باشد .فروش در این مجموعه تنها به شیوه اینترنتی انجام می شود و مراجعه حضوری به دفتر فروش مجموعه زرین که در شهر تبریز می باشد برای هر یک از مشتریان که قصد عقد قرارداد برای انجام معاملات را دارند امکان پذیر است .پس از این موقعیت ویژه ایجاد گشته در مجموعه زرین نهایت بهره را برید .

مراقبت از پتو

 

مراقبت از پتو


معمولا پتوها بر اثر شست شوی نادرست دچار آسیب می شوند. برخی نیز به دلیل نگهداری در محل نامناسب دچار آسیب می شوند. پس بهتر است به نکاتی برای نگهداری از این کالای خواب محبوب دقت کنید، تا عمر آن کاهش نیابد.شست وشوی پتو کار ساده ای نیست. پس مراقب باشید بیخود و بی جهت مجبور به شستن آن نشوید. ضمن اینکه عمر مفیدش را هم کم می کند.

نحوه خشک کردن پتو

نحوه خشک کردن پتو

برای خشک کردن از نور مستقیم آفتاب یا حرارت زیاد استفاده نکنید؛ پتو از رنگ و رو می افتد. این نکته درمورد پتو یا لحاف هایی که درصد پشم بیشتری دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار است چون در اثر خشک کردن سریع با حرارت، کوچک و نمدی می شوند

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما