مرکز خرید پتو ارزان قیمت در نوع مسافرتی

گروه تولیدی پتوی زرین به عنوان مرکز خرید پتو ارزان قیمت با فراهم نمودن یک پلتفرم الکترونیکی تحت وب اقدام به تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی نموده است تا علاوه بر ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک گامی مثبت در توسعه و پیشرفت معاملات و دادو ستدهای اینترنتی برداشته باشد.

خرید اینترتی پتو مسافرتی

خرید اینترتی پتو مسافرتی

اساس کار این مجموعه تولیدی بر مبنای تولید انبوه و تجارت آنلاین و الکترونیک می باشد. این گروه تولیدی اقدام به تشکیل کانال های اجتماعی مجازی و وبسایتهای اینترنتی نموده است تا متقاضیان خرید پس از بررسی ویژگی های مثبت محصول و حصول اطمینان از اصل بودن و استاندارد بودن محصول اقدام به سفارش این محصول نمایند .

مرکز خرید پتو ارزان قیمت در نوع مسافرتی

مرکز خرید پتو ارزان قیمت در نوع مسافرتی

گروه تولیدی پتوی زرین با قیمت گذاری بر روی پتو های تولیدی خود در رنج های متوسط و ارزان توانایی تامین پتوهای مورد نیاز خریداران عمده را دارد . با توجه به اینکه این پتو ها در تناژ بالا مورد سفارش قرار می گیرند خرید آنها به صورت عمده انجام می گیرد و درنتیجه از قیمتهای مقرون به صرفه تری برخوردار هستند. لازم است این نکته را متذکر شویم که پتو های تولیدی این گروه تولیدی از تراکم و انسجام بافت بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده در مسافرت ها و گشت و گذار ها می باشد

 


فروش پتو مسافرتی عمده

 فروش پتو مسافرتی عمده

از نظر بسیاری از افراد فراری از سرما پتو محبوب ترین و بهترین همدم برای شب های زمستان محسوب می شود. یکی از انواع مهم پتو ها، پتو مسافرتی است. وابستگی بعضی از افراد به پتو چنان است که حتی در فصول بهار و پاییز نیز حاضر به جدایی از پتو مسافرتی خود نیستند. این وسیله از جمله لوازم در رده ی کالاهای خواب است و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد به گونه ای که تولید کنندگان بسیاری این محصول را در انواع مدل ها و رنگ ها عرضه می کنند.

 

 

مرکز خرید پتو مسافرتی

مرکز خرید پتو مسافرتی

گروه تولیدی پتوی زرین به عنوان یکی از فعال ترین مراکز خرید پتو های مسافرتی آمادگی عقد قرارداد با انواع سازمان ها و مراکز اقامتی را دارد تا در زمستانها به عنوان یکی از لوازم تامین کننده گرما آنها را از سرما حفظ نماید و در تابستانها به عنوان یک رو انداز نازک نقش یک ملحفه را به عنوان یک کالای خواب ایفا نماید.

پتو های مسافرتی را می توانید از مراکز فروش پتو در سراسر شهر تهیه فرمایید. شرکت زرین پتو با ارایه بهترین خدمات و سرویس دهی همراه با تضمین توانسته سایت های اینترنتی تعبیه نماید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را با خیال آسوده خریداری نمایید.

صادرات پتو مسافرتی

صادرات پتو مسافرتی

ما مفتخریم در عرصه صادرات پتو به تمام نقاط جغرافیایی رشد و پیشرفت چشم گیری داشته باشیم. شرکت زرین پتو هر ساله نیمی از صادرات پتو کشور را بر عهده گرفته از جمله کشور های صادر کننده محصولات: کربلا، عراق، روسیه و کشورهای اروپایی و آسیایی،  را می توان نام برد.


خرید پتو مسافرتی ارزان

خرید پتو مسافرتی ارزان

گروه تولیدی پتوی زرین با توجه به پذیرش سفارشات تولید انبوه از مراکز مختلف توانایی تامین انواع نیازهای سفر را دارا می باشد و با توجه به اینکه این سفارش ها به صورت انبوه صورت می گیرد قیمت های نسبتاَ ارزانی را شامل می شود. لازم به توضیح می باشد که خرید این نو ع از پتو ها به دلیل کم حجم بودنشان و کیفیت بالایی که دارند از کارآیی بیشتری نیز برخوردارند.از جمله مکان های مورد استفاده از این کالا می توان به مراکز اقامتی و خوابگاه ها اشاره نمود.

 

پتو مسافرتی ارزان

پتو مسافرتی ارزان

پتو مسافرتی ارزان مجموعه زرین از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با پتو مسافرتی های موجود در بازار ندارد و حتی میتوان ادعا نمود که کیفیت این محصولات مثال زدنی می باشد وئ تفاوت عمده در این محصولات قیمت نهاییشان می باشد که همواره سودآور ترین شرایط را برای مشتریان فراهم می کند .البته انواع پتو مسافرتی های درجه یک با کیفیت بسیار اعلا نیز در مجموعه زرین تولید می گردد که این محصولات قیمت اندک متفاوت تری دارند شما نیز می توانید پیش از خرید نسبت به اطلاع از قیمت دقیق انواع پتو های مسافرتی مجموعه زرین اقدام نمایید .

 

خرید پتو مسافرتی زرین

خرید پتو مسافرتی زرین

پتو مسافرتی زرین با درجه کیفی بالا در مجموعه زرین به راحتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد .سفارش آسان محصولات مجموعه زرین از طریق سایت اینترنتی ممکن است .خرید اینترنتی امروزه به دلیل ارزشمند بودن رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر مورد توجه مشتریان واقع شده است و به آسانی امکان دسترسی به سفارشات وجود دارد .در زمان سفارش تمام کارکنان بخش تولید مجموعه زرین در سریع ترین زمان ممکن نسبت به آماده کردن سفارشات مشتریان اقدام می نمایند و با ارسال فوری تمام مشتریان را از این محصولات بی نظیر بهره مند می گردانند .

 

 

قیمت پتو مسافرتی

   قیمت پتو مسافرتی

کاملا طبیعی است که شما تفاوت قیمت بارزی را در مقایسه با محصولات تولید کنندگانی نظیر زرین با قیمت های بازار مشاهده کنید چون این تفاوت قیمت از وجود واسطه های موجود در بازار ناشی می شود که همواره برای دستیابی به سود بالاتر برای خود قیمت محصولات را چندین برابر افزایش می دهند .قیمت پتو مسافرتی در مجموعه زرین صرفه اقتصادی بالایی برای خریداران عمده دارد چون زرین تولید کننده انواع پتو ها در کشور می باشد که بدون هیچ گونه واسطه ای این محصولات را خدمت مشتریان خود به فروش می رساند .

 

پتو مسافرتی برجسته

پتو مسافرتی برجسته

پتو مسافرتی با طرح های برجسته و خوش رنگ و نگار بیشترین طرفداران را میان ایرانیان خوش ذوق دارد تمام مصرف کنندگان تلاش می کنند که زیبا ترین پتو را برای خود خریداری نمایند .مجموعه تولید کننده زرین یکی از تولید کنندگان نام آشنا و با سابقه کشور می باشد که پتو مسافرتی برجسته را با بالاترین سطح کیفی در کارخانجات پیشرفته و مجهز تولید می نماید نرمی و لطافت الیاف پتو مسافرتی برجسته مجموعه زرین همواره مورد پسند مصرف کنندگان می باشد .

ویژگی های پتو مسافرتی

ویژگی های پتو مسافرتی

انتخاب طرح و رنگ مناسب برای پتو در ایجاد یک خواب راحت و با آرامش بسیار تاثیر گذار است. رنگ های گل بهی، لیمویی، یاسی و … بسیار مناسب می باشند. همچنین بهتر است برای کودکان از طرح های کارتونی مناسب که ترسناک نمی باشند استفاده نمود.در هنگام خرید پتو دقت کنید که روی برچسب آن قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی درج شده باشد.



پتو مسافرتی مخمل

پتو مسافرتی مخمل

تو مسافرتی یک پتوی سبک و کم حجم است که فضای کمی را اشغال می کند از این نظر به خوبی قابل حمل می باشد. این پتو ها معمولا از الیاف مصنوعی ایجاد می شوند و دارای پرز می باشند. پتو مسافرتی یک محصول با عمر نسبتا بالا محسوب نمی شود و نسبت به سایر انواع پتوها قیمت کمتری دارد.برای دریافت لیست قیمت محصولات کافیست با ارسال پیامی از طریق برنامه کاربردی واتساپ و یا اپلیکیشن تلگرام به مدیریت فروش این مجموعه از آخرین تغییرات قیمت ها مطلع شوید.

 

 



دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما