مرکز خرید پتو مسافرتی با کیفیت در تبریز

گروه تولیدی پتوی زرین این پتانسیل و کارآیی را دارد تا با ترویج خرید پتو مسافرتی با قیمتهایی ارزان و باورنکردنی به عنوان یکی از واحدهای نمونه صنعتی در کشور شناخته شود.

 

خرید پتو مسافرتی ارزان

فروش عمده پتو مسافرتیخرید پتو مسافرتی ارزان

 

پتوی های تولیدی زرین پتو برای استفاده در مسافرت، انتخابی ایده ال است. این پتوی نرم و کم‌حجم، کیفیتی عالی دارد و هنگام خنک‌شدن هوا، به‌خوبی فرد را گرم می‌کند.به‌سادگی در چمدان یا ساک سفری جا می‌شود. این مدل جایگزینی مناسب برای روتختی‌های سنگین در شب‌های گرم و سرد سال است. بنابراین اگر پتو‌های ضخیم و سنتی آزارتان می‌دهند، می‌توانید این پتو را انتخاب کنید و از گرمای دلنشین و مطبوعش لذت ببرید. پتوی زرین رنگ ثابتی دارد و بعد از شست‌و‌شو نیز کیفیت و ظاهر زیبایش را حفظ می‌کند.


خرید پتو مسافرتی با کیفیت

 خرید پتو مسافرتی با کیفیت

هر نوع پتو ویژگی و کاربرد خاص خود را دارد و نباید آن را به حساب نامرغوب بودن آن گذاشت و برای تشخیص نوع مرغوب و نامرغوب در هرگروه از پتوها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استقامت پرزها از حد معمول کمتر نباشد یعنی چنانچه با دست با کشش معمولی کشیده شود از پتو جدا نشود.
  • ضخامت ظاهری آن متناسب با وزن پتو باشد. پتوهایی که با وجود سبکی وزن، ضخیم به نظر می آیند معمولاً پس از شستشو ضخامت ظاهری را از دست داده و تغییر حالت می دهند. تراکم واقعی پرز وقتی است که پتو “توپر” احساس شود.

 

خرید پتو مسافرتی عمده

خرید پتو مسافرتی عمده

گروه تولیدی پتوی زرین با تولید انبوه انواع پتو اقدام به فراهم آوردن شرایط برای خرید پتو مسافرتی عمده نموده است .بر این اساس این گروه تولیدی با تهیه و توزیع پتو های مسافرتی با استفاده از الیاف درجه یک و با بافتی منسجم و ضخامت بالا توانسته است در بخش فروش عمده نامی ماندگار و درخشان به ثبت برساند.


خرید پتو مسافرتی حوله ای

 خرید پتو مسافرتی حوله ای

جالب است بدانید که برخلاف نام این نوع پتو، پتوهای مسافرتی فقط در مسافرت استفاده نمی‌شوند و بهترین انتخاب برای فصل‌های گرم سال هستند. پتوهای مسافرتی جنس و مدل‌های مختلفی دارند اما بارزترین ویژگی‌ آن‌ها وزن کم و جمع و جور بودن آن‌هاست. امروزه پتوهای مسافرتی از پرفروش‌ترین‌ انواع پتو هستند و معمولا انتخاب کسانی است که به‌دنبال یک پتوی سبک و جمع و جور هستند.


خرید پتوی مسافرتی ارزان

خرید پتوی مسافرتی ارزان

اگر قصد خرید پتوهای مسافرتی را دارید بهتر است به ابعاد و ضخامت آن‌ها دقت زیادی داشته باشید. پتوهای مسافرتی معمولا از جنس‌های میکروفایبر، پلی استر و نخ هستند که قیمت آن‌ها بسته به جنس پتو متفاوت است.  البته بهتر است این نکته را هم در نظر بگیرید که پتوهای مسافرتی، اگر دارای ویژگی ضدآلرژی باشند قیمت بیش‌تری دارند. بهتر است بدانید که پتوهای مسافرتی را می‌توانید با ماشین لباس‌شویی هم بشویید اما میزان گرمی آب ماشین نباید خیلی داغ باشد چراکه داغ بودن آب می‌تواند به رنگ و بافت پتوی شما آسیب وارد کند.


خرید پتو مسافرتی دو نفره

خرید پتو مسافرتی دو نفره

چنانچه می‌خواهید یک پتوی دونفره با طول عمر مناسب داشته باشید باید نگهداری مناسبی از آن داشته باشید و سعی کنید از مواد شوینده‌ی مطمئن برای شستن آن استفاده کنید. لازم به‌ذکر است اطلاعات شستشوی هر پتو در برچسب متصل به پتو نوشته شده است. همچنین اگر می‌خواهید یک پتوی بادوام و باقیمت مناسب تهیه کنید می‌توانید با مدیریت فروش این گروه تولیدی در ارتباط باشید.

 

تولیدی پتو مسافرتی

تولیدی پتو مسافرتی

تولیدی پتو مسافرتی مجموعه زرین با توجه به استقبال بالای مشتریان کار خود را پر  قدرت تر از پیش ادامه می دهد .این مجموعه تولیدی همواره درجه یک ترین و زیبا ترین طرح های پتو مسافرتی را تولید می نماید و در عرضه مستقیم این محصولات خدمت مشتریانی از سراسر کشور سریعا وارد عمل می شود .ابزار آلات و تجهیزاتی که مجموعه تولیدی زرین جهت تولید انواع پتو های مسافرتی به کار می گیرد به روز و مطابق با دانش روز دنیا می باشد .

 

خرید پتو مسافرتی از کارخانه

خرید پتو مسافرتی از کارخانه

خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه همواره مزایایی را با خود به همراه دارد .چون محصولاتی که از درب کارخانه عرضه می گردند همواره قیمت پایانی بسیار مقرون به صرفه ای دارند و تنها خریداران عمده قادر هستند که از این موقعیت ایجاد گشته توسط اکثر تولید کنندگان بهره بگیرند .مجموعه تولیدی زرین از جمله مجموعه های موفق موجود در کشور می باشد که امکان خرید پتو مسافرتی و سایر انواع پتو ها را به صورت مستقیم از درب کارخانه به وجود آورده است .

 

 

 

 

ویژگی های پتو مسافرتی

ویژگی های پتو مسافرتی

این پتو از الیاف نخ و پلی‌استر ساخته شده‌ است؛ بنابراین علاوه‌بر نرمی و لطافت نخ، سبکی و دوام پلی‌استر را نیز دارد. از ویژگی‌های برجسته‌ی این مدل نسبت به پتو‌های موجود در بازار می‌توان به ضد‌الکتریسیته‌بودن آن اشاره کرد. ناگفته نماند که مدل قابل‌شست‌و‌شو با دست و ماشین لباس‌شویی است و می‌توانید آن را در دمای 40 درجه‌ی سانتی‌گراد بشویید.

 

پتوها انواع بافت های مختلف نیز دارند :

پتوها انواع بافت های مختلف نیز دارند :

بافت حرارتی : معمولا در پتوهای نخی استفاده می شود. بافت ترمال یا حرارتی به جریان هوا امکان عبور از بافت پتو را می دهد.

کشبافت : گرم ، راحت و سنگین بودن از مشخصات پتوی خوب کشبافت است. این پتوها معمولا از پشم یا الیاف مصنوعی تولید می شوند.

دوخته شده : این نوع لحاف برای این که لایه داخلی درون پارچه روکش آن نلغزد و جمع نشود دور دوز می شود.


جمع‌بندی

 جمع‌بندی


همان‌طور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم پتو انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به فصل و همچنین سلیقه‌تان بهترین پتوی ممکن را برای خودتان تهیه کنید. همچنین دقت داشته باشید که برای خرید پتو، اطلاع از ‍جنس‌های مختلف آن و ویژگی‌های هر جنس به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما