مرکز فروش عمده پتو سربازی

مرکز فروش عمده پتو سربازی با نام شناخته شده و معتبر زرین ساپ آمادگی خود را جهت تامین و پخش عمده انواع پتو ها اعلام می دارد . پتو سربازی زرین ساپ اغلب در اماکن نظامی و پادگان ها جهت تامین پتوی نظامیان مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده پتو سربازی

تولید کننده پتو سربازی

کارخانه تولیدی پتو سربازي زرین پتو، بزرگترین و پرتیراژترین تولید کننده انواع پتو سربازی ( نظامی، ارتشی، نیروی هوایی، نیروی دریایی، تکاور، …) در انواع رنگ های شتری ( خاکی، گردویی)، طوسی ( مشکی )، سبز ( نیروی انتظامی )، قهوه ای، آبی و …در دو طرح نمدی و مینک ( خزدار) تهیه شده از بهترین الیاف و نخ درجه یک با دور دوز نوار ساتن یا زیکزاک، پتو سربازی دو لایه ( با ضریب گرمایشی بالا مناسب مناطق سردسیر)




مرکز فروش عمده پتو سربازی

 مرکز فروش عمده پتو سربازی

با توجه به وجود جمع کثیری از افراد در مکانهایی که پتو سربازی برای آنها سفارش داده می شوند معمولا فروش این نوع محصولات به صورت عمده و انبوه صورت می پذیرد تا جوابگوی نیاز اکثریت افرادی که در این قبیل مکان ها تجمع دارند، باشند.

 


فروشگاه پتو سربازی

 فروشگاه پتو سربازی

فروشگاه پتو سربازی زرین پتو با تولید و تهیه انواع پتو ها با سطوح کیفیتی بالا در صدد آن است تا با برطرف نمودن نیاز های خریداران که اکثرا اردوگاه ها و مراکز امداد و نجات می باشد میزان تولیدات خود را به تیراژ انبوه رسانده و نامی نیک در رسته تولید کنندگان انواع پتو خصوصاً پتو سربازی به ثبت رساند.


خرید پتو از کارخانه

 خرید پتو از کارخانه

امروزه و در عصر حاضر مردم به دلیل اینکه خواهان صرفه جویی در هزینه های خود هستند تمایل به حذف واسطه ها و خرید مستقیم دارند به همین دلیل این گروه تولیدی این امکان را فراهم نموده تا متقاضیان خرید بتوانند سفارشات خود را به صورت عمده به ثبت رسانده و خریدی مقرون به صرفه را تجربه نمایند.


لیست قیمت پتو سربازی

 لیست قیمت پتو سربازی

کارخانه تولیدی زرین پتو با ارائه لیست قیمت هایی متعادل و متناسب با انواع توان مالی و بودجه خریداران توانسته است اقدام به تولید پتوهای سربازی در کیفیت های متفاوت نماید.این پتوها توسط متخصصین توانمند در بخش خط تولید فعال کارخانه که نظارت مستمر بر امر تولید پتو دارند رتبه بندی شده و توسط کارشناسان مالی قیمت گذاری می شوند.


خرید اینترنتی پتوی سربازی

  خرید اینترنتی پتوی سربازی

امروزه مردم باتوجه به ترویج تگنولوژِی تجارت الکترونیک و استفاده از رسانه های ارتباطی اجتماعی ، تمایل دارن د تا خرید های خود را به صورت انلاین و الکترونیکی انجام دهند. بر این اساس این گروه تولیدی اقدام به ایجاد وبسایت های معتبر نموده است تا کاربران بتوانند با بررسی مشخصات محصول و با دریافت مشاوره و فروش از مدیریت فروش و پشتیبانی بتوانند یک خریدی ایده آل را متناسب با متد های روز دنیا تجربه نمایند

کاربرد پتو سربازی

کاربرد پتو سربازی

این پتو های سربازی قابل استفاده در کلیه ارگان ها و سازمان ها از جمله نیروی زمینی و هوایی، سپاه، ارتش، امداد و نجات، اردوگاه ها و پناهگاه ها، قوه قضاييه و زندان ها، بیمارستان ها، سازمان ملل، صلیب سرخ و هلال احمر، ستاد عتبات، آوارگان، حوادث طبیعی و غیر مترقبه در داخل و خارج از کشور با توانایی طراحی و بافت آرم (لوگو) سازمان مربوطه و تحویل در حداقل زمان ممکن می باشد.

ویژگی پتو سربازی

ویژگی پتو سربازی
  • برای زیر انداز و روانداز نیز  کارایی بسیار دارد
  • ضد حساسیت بوده و دارای استقامت بسیار بالایی میباشد
  • قابل شستشو بوده و دارای رنگ ثابت تا دمای 40 درجه سانتیگراد میباشد
  • دقت در خارزنی پتو بسیار بالا بوده و با بهترین کیفیت به دست مشتریان میرسد
  • بسته بندی بسیار شکیل و با دقت با نوار دوزی ساتن
  • میتوان این محصولات را به صورت رول نیز سفارش داد
  • هدف ما رضایت  مشتری و ارایه با کیفیت ترین محصول بازار میباشد

راه های تشخیص پتوی مرغوب از نامرغوب در هنگام خرید

راه های تشخیص پتوی مرغوب از نامرغوب در هنگام خرید

هر نوع پتو ویژگی و کاربرد خاص خود را دارد و نباید آن را به حساب نامرغوب بودن آن گذاشت و برای تشخیص نوع مرغوب و نامرغوب در هرگروه از پتوها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استقامت پرزها از حد معمول کمتر نباشد یعنی چنانچه با دست با کشش معمولی کشیده شود از پتو جدا نشود.
  • ضخامت ظاهری آن متناسب با وزن پتو باشد. پتوهایی که با وجود سبکی وزن، ضخیم به نظر می آیند معمولاً پس از شستشو ضخامت ظاهری را از دست داده و تغییر حالت می دهند. تراکم واقعی پرز وقتی است که پتو “توپر” احساس شود.
  • تراکم پرز در سطح پتو یکنواخت باشد و زمینه از لابلای پرزها دیده نشود.
  • از لحاظ آلودگی رنگی نواقص طرح عیوب محسوس و قابل توجه نداشته باشد.
  • در پتوهای تک رنگ بین چپ و راست یا ابتدا و انتها اختلاف رنگ محسوس دیده نشود.
  • سرکجی یعنی تغییر شکل پتو از حالت مستطیل به متوازی الاضلاع زیاد نباشد. سرکجی را میتوان، با تا کردن پتو از وسط و قرار دادن دو راس روی هم و ملاحظه اینکه دو راس دیگر به دلیل سرکجی روی هم قرار نخواهد گرفت تشخیص داد و اندازه گیری نمود.
  • دوخت نوار سالم باشد و نوار سر آزاد نداشته باشد.
  • رنگ نوار با رنگ پتو تناسب داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما