مرکز فروش عمده پتو مسافرتی در ایران

مرکز فروش عمده پتو مسافرتی با قیمت هایی باورنکردنی و متناسب با انواع توان مالی خریداران، آماده ارائه خدمات فروش و تولید پتوهای مسافرتی به سرتاسر دنیا می باشد.

خرید پتو مسافرتی ارزان قیمت

خرید پتو مسافرتی ارزان قیمت

این پتوها بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را اشغال می کنند.معمولا پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی تولید شده و پرز می دهند. عمر کوتاهی نیز دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای سفر به شمار می آیند. پتوهای مسافرتی معمولا قیمت ارزانی دارند.


مرکز فروش عمده پتو مسافرتی در ایران

 مرکز فروش عمده پتو مسافرتی در ایران

پتوی مناسب یکی از عوامل اصلی یک خواب راحت است که هرچقدر سبک تر و گرم تر باشند محبوبیت بیشتری دارند.اگر قصد خرید یک پتوی خوب برای خود و یا اطرافیانتان را دارید اما ویژگی های یک پتوی خوب را نمیدانید،این وبسایت مطالب مفید بسیاری برای شما فراهم کرده است که در آن ویژگی های یک پتو خوب و راحت را بیان میکند. پتو انواع مختلفی دارد که قیمت های آن ها نیز با یکدیگر فرق میکنند، برای مثال پتوی مسافرتی ارزن ترین نوع پتو است.

بهترین مارک پتو

بهترین مارک پتو

در بازار شاهد عرضه پتو در انواع گوناگون چهار فصل، کرکدار، پشمی و … هستیم؛ حتی نمونه‌های مسافرتی این کالا نیز برای افرادی که حساسیت بیشتری روی این کالای خواب محبوب دارند، در بازار موجود است. در هر حال این کالا به دلیل محبوبیت زیادی که دارد در نوع، سایز و طرح‌های گوناگونی در بازار عرضه شده است


کارخانه پتو مسافرتی

بهترین مارک پتو

کارخانه تولیدی زربن پتو با فروش عمده پتو مسافرتی به عنوان یک واحد تولیدی نمونه همواره در سعی و تلاش بوده است تا با نظارت مستمر بر امر تولید پتو زیر نظر کارشناسان مجرب و فرهیخته همواره محصولاتی ارزنده را به خط تولید انبوه برساند و علاوه بر تامین نیاز بازار فروشندگان عمده، با تولید انواع پتوها با سطح کیفی بسیار بالا خدمتی درخور شآن مصرف کنندگان را ارائه دهد.


فروش پتو مسافرتی

 فروش پتو مسافرتی

فروش عمده پتو مسافرتی با بافت از جنس نخ و پلی‌استر از رونق خوبی برخوردار است. پنبه یا به‌اصطلاح نخ از بروز حساسیت و آلرژی در فرد جلوگیری می‌کند و پلی‌استر به طول‌عمر و دوام پتو می‌افزاید. این الیاف مقاومت بسیار خوبی در برابر شست‌و‌شو دارند و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، کیفیت و رنگ آن‌ها تغییر نخواهد کرد.

ثابت‌ماندن رنگ در برابر نور خورشید از دیگر خصوصیات برجسته‌ی پتو مسافرتی به‌شمار می‌آید؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده پتو را بشویید و آن را در معرض نور خورشید خشک کنید. این پتوی یک‌نفره وزن به‌نسبت کمی دارد و به‌آسانی داخل چمدان یا صندوق‌عقب خودرو جا می‌گیرد؛ به‌این‌ترتیب حمل و جابه‌جایی آن برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.


پتو مسافرتی حوله ای

 پتو مسافرتی حوله ای

پتو مسافرتی جزء ملزومات مورد استفاده در سفر می باشد که برای مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انتخاب یک پتوی مناسب می تواند به شما این امکان را بدهد، با در نظر گرفتن حجم و وزن مناسب پتو، راحتی را در سفر تجربه کنید. استفاده از این نوع پتو حس خوبی را در سفر برای شما رقم می زند. این گروه تولیدی با داشتن قابلیت فروش عمده پتو مسافرتی توانسته است بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد.

ویژگی های پتو مسافرتی

ویژگی های پتو مسافرتی

پتو یکی از ملزومات مهم سفر است که هنگام تغییرات آب‎وهوایی کاربرد فراوانی دارد.که در سفر و در خانه قابل ‌استفاده است و گرمای مطبوع و دلپذیری ایجاد می‌کند. با همراه داشتن چنین پتوی با‌کیفیتی، همیشه و در هرجایی گرم خواهید ماند. اگر در هواپیما، قطار و حتی خودروی شخصی‌تان احساس سرما کردید، این پتو را دور خود بپیچید تا گرمای بدنتان به‌خوبی حفظ شود.

کاربرد پتو مسافرتی

کاربرد پتو مسافرتی

این نوع از پتو ها به دلیل اینکه فضای کمی اشغال می کنند علاوه بر مسافرت ها در منازل مسکونی و گشت و گذارها به عنوان زیرانداز و رو انداز مورد استفاده قرار می گیرند.همچنین به عنوان یک کالای خواب محسوب شده و به عنوان ملحفه نیز کاربرد دارد .

آزمایش رنگ دادن پتو در ماشین لباسشویی

آزمایش رنگ دادن پتو در ماشین لباسشویی 

تنظیمات ماشین لباسشویی را روی دور کند قرار دهید و از آب سرد استفاده کنید. برای شستن پتو‌ها همیشه از آب سرد استفاده کنید. ماشین لباسشویی خود به تنهایی با حرکات چرخشی و ضربه‌ای که از طریق آن‌ها لباس‌ها را تمیز می‌کند، به بافت پارچه آسیب می‌رساند. استفاده از آب داغ می‌تواند این آسیب را چند برابر کند و نتیجه این است که پتو را با شکلی بدتر از قبل از ماشین بیرون خواهید آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما