مرکز فروش پتو نمدی به صورت عمده

مرکز فروش پتو نمدی زرین این توانمندی را دارد تا با ارائه برترین محصولات با سطح کیفیتی بسیار بالا آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد تولید و فروش انواع پتو ها اعلام می دارد. انتظار می رود تا با تولید و عرضه کالای درخواستی خریداران بتوانیم نامی نیک از خود در عرصه تجارت برجای بگذاریم.


فروش پتو نمدی در تبریز

 فروش پتو نمدی در تبریز

گروه تولیدی پتوی نمدی زرین تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولاتی ارزنده و نفیس را که برگرفته از آخرین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا می باشد را روانه بازار عمده فروشان نماید و بر این اصل هدفمند است تا با تامین کالای خواب در اماکن مختلف از جمله مراکز نظامی و پادگان ها و ارگانهای مختلف دیگر، خدمتی تاثیر گذار و مثبت را در عرصه تولید و فروش انبوه این محصول داشته باشد.

 



مرکز فروش پتو نمدی به صورت عمده

مرکز فروش پتو نمدی به صورت عمده

پتو نمدی تولیدی گروه تولیدی زرین به عنوان یکی از اصلی ترین تولیدات این مجموعه بوده و با بهترین قیمت ممکن برای فروش عمده ارائه می شود. این پتوهای خوب و باکیفیت در رنگ های شتری، طوسی، سبز و … قابل تولید بوده و از مشخصه های منحصر به فردی برخوردار هستند که تامین آن را می توانید با یک تماس به سرانجام رسانید. یکی از انواع پتوهای پرکاربردی که در سازمان ها و ارگان های مختلف، شاهد استفاده از آن ها هستیم، مربوط به پتوهای سربازی می باشد که به پتو نمدی هم معروف هستند.

 

مرکز فروش پتو نمدی سربازی شتری

مرکز فروش  پتو نمدی سربازی شتری

 

پتو نمدی سربازی شتری دارای رنگ قهوه ای تیره بوده و خرید عمده آن، یکی از نیازهای سازمان ها و ارگان های نظامی می باشد. این نوع پتوهای گرم و باکیفیت با کمترین قیمت های ممکن از طریق این مرکز برای عمده فروشی ارائه شده است که می توانید با سفارش انبوه ، اقدام به خرید خود نمایید. در تولید پتوهای نمدی شتری، از الیاف پلی استر به همراه اکریلیک استفاده می شود که در وزن های مختلفی، شاهد این مسئله هستیم که تولید پتوها انجام می پذیرد.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، از مهم ترین شاخصه هایی خواهد بود که در افزایش کیفیت پتوها تاثیر می گذارد و گروه تولیدی پتوی زرین از جمله تولید کنندگان این مدل پتوها محسوب می شود.

 


قیمت پتو سربازی نمدی

 قیمت پتو سربازی نمدی

با توجه به تقاضای عمومیت افراد جامعه و اکثریت ارگان ها و مراکز دولتی و خصوصی از این محصول، این کارخانه تولیدی را بر آن داشت تا با میزان تولیدات خود را به تیراژ انبوه برساند و با عنایت به فروش عمده این محصول می توان این گونه نتیجه گیری کرد که قیمت فروش پتو نمدی، نسبت به سایر مراکز ، به مراتب در حدود ارزان و متناسبی انجام می گیرد.

 

صادرات پتو نمدی

صادرات پتو نمدی

گروه تولیدی پتوی زرین با اجرایی نمودن و اعمال کردن برترین کیفیت بر روی محصولات تولیدی خود این توانمندی را دارد تا با تولید و فروش انواع پتوهای نمدی در رنگهای مختلف و با دارابودن پتانسیل قوی در امر صادرات، با توجه به وجود تقاضای خرید این محصول توسط ارگانها و مراکز از سراسر دنیا اقدام به ارسال پتوهای تولیدی خود به نقاط مختلف جهان نماید و درخششی بی سابقه در عرصه دادوستد های بین المللی داشته باشد.

 


خرید اینترنتی پتو نمدی

 خرید اینترنتی پتو نمدی

امروزه و در عصر حاضر عمومیت افراد جامعه تمایل دارند خرید و فروش های خود را در فضای اینترنتی و آنلاین انجام دهند بر این اساس گروه تولیدی پتوی زرین با هدف ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک اقدام به تشکیل کانالهای اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام نموده است تا متقاضیان خرید با بررسی ویژگی های محصول و حصول اطمینان از مرغوبیت کالای انتخابی اقدام به خرید خود نمایند.

 

فروش عمده پتو نمدی

فروش عمده پتو نمدی

پتو های نمدی زرین از جمله پر فروش ترین نمونه هایی می باشند که در بازار شهرت بیشتری را پیدا کرده و خرید و فروش انبوه تری را دارند . کارخانه تولیدی زرین با هدف توسعه و گسترش مسیر های تولید ممتاز و رضایت بخش این محصول را در نمونه های با کیفیت روانه بازار مصرف نموده است. کیفیت پتو نمدی تولید شده در کارخانه زرین به مواد اولیه استفاده شده در تولید آن بستگی دارد و می توان در انواع بسیار زیادی پتوی نمدی مرغوب مورد نظر را سفارش داده و خریداری کرد.

 

ارزانترین قیمت پتو نمدی

ارزانترین قیمت پتو نمدی

خرید پتو نمدی از کارخانه با قیمت روز به صورت های مختلفی قابل انجام بوده و این امر برای سهولت خرید مشتریان انجام می گیرد تا آن ها بتوانند در نوع مورد نیاز خود آن ها را سفارش داده و با پرداخت هزینه کمتری پتو نمدی مورد نظر خود را خریداری نمایند و از این خرید رضایت بالاتری را داشته باشند. بهتر است بدانید که این کارخانه در راستای تولید کردن بهترین پتو نمدی تلاش می کند و همواره محصولاتی را ارائه می دهد که نیاز مصرف کنندگان را به شیوه عالی تامین می نماید.



ویژگی پتو سربازی مینک شتری

 ویژگی پتو سربازی مینک شتری

پتو سربازی مینک شتری (خاکی، گردویی) رنگ با وزن ۲/۳ کیلو گرم ( با تلرانس وزنی ۵٪ ) خزدار مورد استفاده پادگان ها، سازمان های ارتشی و نظامی، ارگان ها و کلیه سازمان های مرتبط سربازی




موارد استفاده از پتو نمدی

موارد استفاده از پتو نمدی

همانطور که گفته شد گروه تولیدی زرین از تولید کنندگان انواع پتو نمدی سربازی می باشد که برای مراکزی همچون بیمارستان ها، اردوگاه ها، مراکز نظامی و امدادی و سربازی، اقدام به تولید پتوهای نمدی شتری نموده است.همچنین در خصوص رنگ بندی های قابل عرضه این مدل پتوهای نمدی می توان به رنگ های سبز، طوسی، زیتونی و … اشاره نمود. پتوهای نمدی طرح دار هم به عنوان بخش دیگری از فعالیت های تولیدی شرکت زمرد می باشد که آن را نیز با بهترین کیفیت ممکن به بازار عرضه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما